اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۷۹۳۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۹
فرماندار ویژه آبادان خبر داد
شهبازی با قدردانی از حمایت رضوی معاون روستایی نهاد ریاست جمهوری که به نمایندگی از دولت دکتر روحانی این فرصت را فراهم کرد، افزود: به زودی جراحانی با تخصص چشم و دندانپزشکی به آبادان سفر می‌کنند.
فرماندار ویژه آبادان از حضور قریب‌الوقوع جراحان جهادی کشور در این منطقه خبر داد.

عزیزالله شهبازی در حاشیه بازدید از مرکز بهداشتی روستای ابوشانک که با هدف بررسی روند آماده سازی این مرکز انجام شد، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان با بیان اینکه قرار است این مرکز میزبان اجرای طرح ویزیت و جراحی رایگان وزارت درمان و آموزش پزشکی باشد، اظهار کرد: میزبانی آبادان از پزشکان حاذقی که سابقه طولانی در انجام اعمال جراحی به شیوه خداپسندانه و عام المنفعه دارند، مایه خرسندی و مسرت همه آبادانی‌هاست.

وی با قدردانی از حمایت رضوی معاون روستایی نهاد ریاست جمهوری که به نمایندگی از دولت دکتر روحانی این فرصت را فراهم کرد، افزود: به زودی جراحانی با تخصص چشم و دندانپزشکی به آبادان سفر می‌کنند.

فرماندار ویژه آبادان که عنوان نماینده فرمانداران خوزستان در نهاد ریاست جمهوری برای مناطق محروم را نیز دارا است، تصریح کرد: با پیگیری‌های به عمل آمده از سوی استاندار خوزستان، فرمانداری ویژه آبادان و دانشکده علوم پزشکی زمینه حضور این جراحان برای انجام یک پروسه ویزیت و درمان به مدت دو ماه و نیم در مرکز بهداشتی (ابوشانک) فراهم شد.

رئیس شورای سلامت آبادان تصریح کرد: طبق هماهنگی‌های انجام شده روستائیان محروم شهرهای خرمشهر و شادگان نیز می‌توانند از این فرصت ایجاد شده، بهره لازم را ببرند.

شهبازی با اشاره به اینکه در جریان تلاش‌های صورت‌گرفته برای اجرای این طرح در منطقه هیچ جریان فکری، سیاسی و یا گروهی مداخله نداشته‌است، یادآور شد: تیم جراحان جهادی کشور با نیت انجام کار عام‌المنفعه و با توجه به سیاست دولت تدبیر و امید در شهرستان مستقر می‌شوند.

وی از رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان خواست تا بسترهای مناسب و لازم برای ثبت نام بیماران نیازمند در سامانه ی دانشکده برای نوبت‌دهی را فراهم کند.

معاون استاندار خوزستان، اصلاح نظام درمان و سلامت را از سیاست‌های اصلی و  محوری دکتر روحانی خواند و گفت: امید می‌رود تا این اقدام زمینه‌ساز رضایتمندی مردم شود.

شهبازی از همراهی کارکنان فرمانداری ویژه آبادان از تیم جراحان جهادی کشور خبر داد و افزود: مردم تیم جراحان کشور را با هدف حضوری تاثیرگذار در منطقه همراهی و حمایت کنند.

وی اضافه کرد: قرار است تا دکتر هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که خود نیز از چشم پزشکان حاذق کشورمان است برای انجام عمل‌های جراحی چشم در این طرح حضور پیدا کند.

فرماندار ویژه‌ آبادان در پایان، از رسانه‌های ارتباط جمعی خواست تا از طریق مجاری خود نسبت به آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی به مردم اقدام کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار