کیماسی: اهداف اصلی هر روابط عمومی به عنوان پل ارتباطی بین دنیای داخل و خارج یک مجموعه می بایست همواره با توجه به شرایط و نیازی که بافت جامعه جهت برقراری تعامل با یکدیگر می طلبد، پایه گذاری شود
به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا اهواز ، دوازدهمین جشنواره روابط عمومی های برتر کشور برگزار شد که روابط عمومی این شرکت موفق به کسب رتبه برتر در رشته خلاقیت و نوآوری گردید.
پژمان کیماسی مدیر روابط عمومی و آمورش همگانی این شرکت با بیان اینکه جشنواره یاد شده هر ساله جهت معرفی نهادهای برتر در رشته های گوناگون توسط هیات داوران برگزار می گردد، گفت: این روابط عمومی برای پنجمین سال متوالی در جشنواره مذکور موفق به کسب عنوان برتر می شود و امیدواریم که این روند همچنان ادامه یابد.
کیماسی افزود: اهداف اصلی هر روابط عمومی به عنوان پل ارتباطی بین دنیای داخل و خارج یک مجموعه می بایست همواره با توجه به شرایط و نیازی که بافت جامعه جهت برقراری تعامل با یکدیگر می طلبد، پایه گذاری شود و این امر تنها با پشتکار و همپا شدن با تغییرات به روز در راستای در پیش گرفتن سیر ترقی، پیشرفت و سازندگی کل مجموعه میسر می باشد.
برگزاری این جشنواره ها هر ساله و با توجه به ارزیابی روابط عمومی ها در شاخصه های مختلف عاملی جهت رشد و شکوفایی توانمندی های تمام روابط عمومی هاست چراکه تلاش برای تقویت این شاخصه ها باعث محسوس شدن هرچه بیشتر ضعف های موجود در عملکرد می گردد و در نهایت با تمام توان تا رفع آن به طور کامل گام برداشته خواهد شد.