شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۷۹۷
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۵:۵۱

نماینده مردم اهواز در مجلس نهم گفت: بزگترین پشتیبان بشار اسد رئیس جمهور سوریه مردم این کشور هستند به همین دلیل سوریه در نهایت از این بحران با سربلندی بیرون خواهد آمد.

ناصر سودانی درباره کشته شدن مردم سوریه در پی حمله تروریستهای وابسته به کشورهای بیگانه، گفت: حامیان رژیم صهیونیستی به هر قیمتی به دنبال شکستن خط مقاومت و ایجاد آشوب در این کشور هستند.

وی افزود: تروریستها می خواهند با حاکم کردن فضای نا امنی، رعب و وحشت اعتماد مردم را به حکومت مرکزی دمشق از بین ببرند اما ملت سوریه هوشیار است و پشتیبان بشار اسد خواهد بود تا گروه های مقاومت لبنان و فلسطین لطمه نخورند و تضعیف نشوند.

وی درباره حمایت مقامهای رژیم صهیونیستی از اقدامهای تروریستی مخالفان دولت دمشق، ادامه داد: کشورهای مرتجع منطقه با حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی برای معارضان سلاح و پول ارسال می کنند تا نا امنی و خشونت در سوریه تداوم یابد و مردم این کشور روی آرامش به خود نبینند.

این نماینده اصولگرای مجلس نهم تصریح کرد: اگر جنگ داخلی در سوریه به راه افتد، به ضرر غرب، رژیم صهیونیستی و همسایگان این کشور خواهد بود چون آن وقت مردم قیام می‌کنند و طومار همه قدرتهای ضد مقاومت را یکجا به هم می پیچند.

وی اوضاع سوریه را متفاوت از لیبی و عراق خواند و افزود: دیکتاتورها بر آن دو کشور حاکم بودند و مردم می خواستند از جبر آنان نفسی به راحتی بکشند اما وقتی ملت سوریه از اصلاح قانون اساسی حمایت کرد و در انتخابات مجلس نیز مشارکت قابل قبولی داشت، مشخص می شود که پشتوانه مردمی دولت دمشق قوی و محکم است.

سودانی درباره طرح صلح کوفی عنان در سوریه یادآور شد:‌ قدرتهای جهانی خواستار به شکست کشاندن این طرح هستند اما غلبه با مردم است و آنها تاکنون نگذاشتند چنین اتفاقی رخ دهد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار