اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۸۱۷۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۷
مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اهواز:
برون: شهرداری اهواز توانست با تدابیر شهردار کلانشهر اهواز جناب آقای دکتر سیدخلف موسوی و حمایت های شورای شهر اهواز و استفاده از توان مدیران و پرسنل و بسیج امکانات پاسخ شایسته ای به اعتماد استاندار خوزستان بدهد.
مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اهواز خدمت به زوار حسینی را باعث افتخار و مباهات مجموعه کارکنان این سازمان دانست .

حسین برون با اشاره به راه اندزای دو موکب حسینی به منظور ارائه خدمات شبانه روزی به زوار حسینی در مزر چذابه  گفت: در این دو موکب از زوار حسینی به طور شبانه روزی پذیرایی به عمل می آوریم. همچنین این سازمان به طور شبانه روزی اقدام به توزیع آب آشامیدنی ، چای ، قهوه و تغذیه سالم در موکب های حسینی کرده است.

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اهواز اظهار کرد: برون اظهار کرد: شهرداری اهواز توانست با تدابیر شهردار کلانشهر اهواز جناب آقای دکتر سیدخلف موسوی و حمایت های شورای شهر اهواز و استفاده از توان مدیران و پرسنل و بسیج امکانات پاسخ شایسته ای به اعتماد استاندار خوزستان بدهد.

وی ادامه داد: کارکنان سازمان آرامستان های شهرداری اهواز  به صورت شبانه روزی مشغول خدمات رسانی هستند و انشالله تا پایان 28 صفر و بازگشت کامل زائران حسینی این خدمت رسانی ادامه خواهد داشت.


برون اظهار کرد: حضور مشتاقانه مردم در ایام اربعین یک پیام دارد و آن هم پیامی است که امام حسین (ع) در آن زمان به جهانیان داد. زائران حسینی در واقع پیام آزادی، رهایی از ذلت، عدم تسلیم در برابر زورگویان و پیام شهادت طلبی را به مردم سراسر جهان مخابره می کنند.

مدیرعامل آرامستان های شهرداری اهواز گفت: بر خود لازم می دانم از تدابیر استاندار خوزستان و اقدامات کم نظیر شهردار اهواز در ارائه خدمات رسانی به زوار حسینی تقدیر و تشکر کنم.

برون  بیان کرد: با تفکر بسیجی و عاشقی اباعبدالله الحسین(ع) ، برای رفاه حال زائران حسینی  ، تمام خدمات خود را به بهترین نحوه انجام خواهیم داد و این خدمات به زائرین ، افتخار ما در مجموعه شهرداری اهواز خواهد بود.

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اهواز در پیان گفت: جادارد از تلاش های برادر عزیز دکتر محمد صفری معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز و شهردار معنوی چذابه به دلیل اقدامات جهادی و خدمت به زوار اربعین حسینی تقدیر و قدر دانی نمایم.


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۲
comment
comment
ابراهيم مجدمي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
comment
0
0
comment شهرداري اهواز براي زائران چيزي كم نگذاشت.جا داره از مهندس برون هم بابت حمايت ايشان تشكر كرد.
comment
دكتر عليپور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
comment
0
0
comment انشالله خدا خيرت بده جناب برون.تشكر از همه تلاشتون براي ما زائران
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار