اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۸۲۳۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۷
شهبازی با تاکید بر لزوم رعایت قانون در روند برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گفت:انجام تکلیف و وظیفه و عمل به قانون راهگشای اقدامات در راستای برگزاری انتخابات است.
آبادان-ایرنا-معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه آبادان گفت:به عنوان مجری قانون، قاطع و محکم در برابر هرگونه بی قانونی و تخلف در روند برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی می ایستیم.

به گزارش ایرنا عزیزالله شهبازی روز دوشنبه در نشست شورای اداری شهرستان آبادان، انتخابات را از مظاهر مشارکت شهروندان در عرصه تعیین سرنوشت خود و انتخاب مسئولان عالیرتبه کشور دانست و گفت:برگزاری با شکوه انتخابات اقتدار و انسجام ملی را برای نظام اسلامی به همراه دارد.

وی ادامه داد:برگزاری شکوهمند انتخابات آزمونی برای مجموعه ستاد اجرایی و هیأت نظارت انتخابات است و به طور قطع، با همکاری متقابل و فراهم شدن زمینه حضور حداکثری مردم در عرصه، از این آزمون نیز سربلند بیرون بیاییم.

شهبازی با تاکید بر لزوم رعایت قانون در روند برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گفت:انجام تکلیف و وظیفه و عمل به قانون راهگشای اقدامات در راستای برگزاری انتخابات است.

معاون استاندار خوزستان از همه دستگاه های اجرایی شهرستانی خواست تا در برگزاری انتخابات همکاری کنند و همکاری نیروهای امنیتی و نظامی در راستای تضمین امنیت انتخابات را لازم و ضروری خواند.

فرماندار ویژه آبادان در ادامه سخنانش با تجلیل از همکاری بین بخشی دستگاه های اجرایی شهرستان در اربعین حسینی امسال و میزبانی از زائران اباعبدالله الحسین در مرز بین المللی شلمچه، گفت:این مهم، افتخاری برای مردم و مدیران این شهرستان خواند و گفت:تجربه موفق این همکاری و همدلی باید در دیگر امور شهرستان سوق یابد.


**** امام جمعه آبادان:مراقب نفوذ دشمن باشیم

امام جمعه آبادان نیز در این نشست با بیان اینکه همه ما باید مراقب نفوذ دشمن باشیم، گفت:دشمن سالیان زیادی است که برای این عمل خبیث برنامه ریزی می کند.

حجت الاسلام علی ابراهیمی پور افزود:دشمن سالیان زیادی است که برای این عمل خبیث برنامه ریزی می کند.

وی اضافه کرد: برای مسدود کردن راه نفوذ دشمن باید تقوا و بصیرت داشت و ایمان را قوی کرد زیرا که هرکجا ایمان سست باشد پنجره ای است برای نفوذ دشمن و هم اکنون دشمن با جنگ نرم به سراغ باورها و ایمان ما آمده است.

حجت الاسلام ابراهیمی پور همچنین از همکاری دستگاه های مسئول در خصوص برگزاری مطلوب مراسم اربعین تشکر کرد و افزود:اربعین حسینی یکی از عرصه های احیای شعارهای حسینی، گام برداشتن در یک حرکت زیبای خداپسند و زنده شدن شعائر حسینی و نهضت کربلا است.

وی پیوند و برقراری ارتباط قلبی و عاطفی با حضرت اباعبدالله الحسین(ع) را از افتخارات شیعیان دانست و ادامه داد: ما شیعیان و محبان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به این باور و اعتقاد قلبی رسیده ایم که در این طوفان عظیم عالم، تنها کشتی که انسان را از غرق شدن در امواج سهمگین بلاها نجات می دهد، کشتی امام حسین (ع) است.

امام جمعه آبادان در ادامه سخنانش بر لزوم قانونمداری همه مسئولان و کاندیداهای احتمالی مجلس دهم تجلیل کرد و افزود:لازم است از هرگونه تخریب طرف مقابل جلوگیری شده و با طرفداران نیز تاکید شود که قانونمدار باشند.
6125
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار