شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۸۲۵۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز:
آغاز نقش کلاسیک دانشجویان در جنبش ملت ایران از قیام ملی شدن صنعت نفت آغاز شد و بعد از آن ما همیشه حضور دانشجویان را در تمامی صحنه های جامعه شاهد بوده ایم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز: در حال حاضر زمینه فعالیت تمامی دانشجویان در چارچوب قانون و نظام جمهوری اسلامی ایران فراهم است
دکتر اسماعیل ایدنی رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، دکتر علی خدادادی قائم مقام رئیس دانشگاه، دکتر ساسان موگهی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه، دکتر عبداله رفیعی معاون توسعه آموزش دانشگاه، دکتر نادر صاکی معاون توسعه تحقیقات و فناوری دانشگاه، دکتر منصور آرزومند رئیس اداره بازرسی و پاسخگویی به شکایات، دکتر سید احمد حسینی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، دکتر منصور ظهیری رئیس دانشکده بهداشت، مهندس احسان بیگ زاده مدیر آمار و فناوری اطلاعات و مجتبی اورکی مدیر روابط عمومی دانشگاه با حضور در کلاس درس دانشجویان دانشکده بهداشت با اهدا شاخه گل روز دانشجو را به آنان تبریک گفتند.


دکتر ایدنی در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع دانشجویان، گفت: آغاز نقش کلاسیک دانشجویان در جنبش ملت ایران از قیام ملی شدن صنعت نفت آغاز شد و بعد از آن ما همیشه حضور دانشجویان را در تمامی صحنه های جامعه شاهد بوده ایم.

ایدنی ادامه داد: بار عمده جنبش اسلامی در زمان قبل و بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی نیز برعهده دانشجویان بود و در زمان جنگ نیز به فرموده مقام معظم رهبری دانشجویان ستارگانی بودند که در دوران جنگ حضور فعالی داشته اند.

رئیس دانشگاه با بیان اینکه تک صدایی در جامعه راه به جایی نمیبرد، تصریح کرد: خوشبختانه در حال حاضر زمینه برای فعالیت تمامی دانشجویان و تشکلهای مختلف دانشجویی در چارچوب قانون و نظام جمهوری اسلامی ایران فراهم است.

گفتنی است در این دیدار تعدادی از دانشجویان به بیان برخی مشکلات و انتظارات خود در زمینه مسائل آموزشی، رفاهی و اسکان پرداختند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار