شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۸۲۹۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۸
دكتر خدادادي:
با تلاش ها و پیگیری های انجام شده در سطح کشور و استان امیدواریم وضعیت پرداختی به این قشر زحمتکش بهبود یابد. چرا که هر چقدر در بخش بهداشت هزینه نماییم به نوعی سرمایه گذاری کرده ایم و این امر قطعا رضایت مندی، اجرای بهتر برنامه ها و در نهایت ارتقاء ارائه خدمات را به دنبال خواهد داشت.
به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، چهارشنبه ١٩ آذر ٩٤، مراسم اختتامیه اجلاس دو روزه مدیران توسعه شبکه دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور در اهواز با حضور دکتر ناصر کلانتری قائم مقام معاونت بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور، دکتر علی خدادادی قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، دکتر شکرالله سلمان زاده معاون بهداشت دانشگاه، معاونين مرکز بهداشت استان خوزستان و مدیران توسعه شبکه دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور برگزار شد.

دکتر علي خدادادی در اين مراسم، ضمن قدردانی و تشکر از حضور دکتر کلانتری و هیات همراه و همچنین مدیران توسعه شبکه دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور در اهواز، اظهار داشت: یکی از نگرانی های جدی در خصوص اجرای طرح تحول نظام سلامت موضوع نادیده گرفته شدن احتمالی تحول در حوزه بهداشت بود که خوشبختانه با تلاشهای دکتر هاشمی وزیر بهداشت، دکتر سیاری معاون بهداشت وزارت و سایر دست اندرکاران سلامت کشور این نگرانی مرتفع گردید و توجهات به سمت حوزه بهداشت که منزلگاه اصلی طرح تحول نظام سلامت است، جلب شد. در همین راستا نیزاهمیت اجرای تحول در بخش بهداشت در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز نیز نهادینه شده است.

قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز سپس به نقش کلیدی مدیران میانی و کارشناسان شاغل در بخش بهداشت اشاره نمود و خاطر نشان کرد: مدیران میانی و کارشناسان بهداشت سربازان گمنام حوزه سلامت هستند و لازم است در راستای تقویت روحیه و انگیزه این افراد اقدامات جدی تری صورت گیرد.

وی تصریح کرد: با تلاشها و پیگیری های انجام شده در سطح کشور و استان امیدواریم وضعیت پرداختی به این قشر زحمتکش بهبود یابد. چرا که هر چقدر در بخش بهداشت هزینه نماییم به نوعی سرمایه گذاری کرده ایم و این امر قطعا رضایت مندی، اجرای بهتر برنامه ها و در نهایت ارتقاء ارائه خدمات را به دنبال خواهد داشت.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار