شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۸۳۶۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۱
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری: تمام زیرساخت‌ها و حوزه صنعت در استان گواه بر این است که مشکلی در ارتباط با "نیاز" نداریم و زمینه پژوهش در خوزستان فراهم است
سه شنبه 24 آذرماه 94 مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با حضور دکتر اسماعیل ایدنی رئیس دانشگاه، دکتر جمال عالمی نیسی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خوزستان، دکتر علی خدادادی قائم مقام رئیس دانشگاه، حجت الاسلام والمسلمین عادلی نژاد مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، دکتر نادر صاکی معاون توسعه پژوهش و فناوری دانشگاه، دکتر سید احمد حسینی معاون توسعه منابع دانشگاه، دکتر عبدالله رفیعی معاون توسعه آموزش دانشگاه، دکتر ساسان موگهی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه،  دکتر منصور آرزومند رئیس اداره بازرسی و ارزیابی عملکرد دانشگاه، دکتر عطاء الله غدیری مدیر امور پژوهشی دانشگاه، دکتر شاکری نژاد رئیس جهاد دانشگاهی استان و همچنین جمعی از اعضای هیئت علمی، دانشجویان و کارکنان دانشگاه در تالار شهداء برگزار شد.

دکتر جمال عالمی‌ نیسی در این مراسم با اشاره به این‌که نگاه انحصاری و تکیه بر تولیدات نفتی استان، ما را با وجود استعدادهای فراوان در زمینه پژوهشی بسیار عقب انداخته است گفت: در حال حاضر کلید پیشرفت در دست شرکت هایی است که از فکر خود استفاده می کنند و با کمترین سرمایه بیشترین بهره را می برند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری افزود: خوزستان با داشتن 6 درصد جمعیت کشور 14.6 درصد تولید ناخالص داخلی را به خود اختصاص داده و بیان پتانسیل‌های اقتصادی استان در حوزه‌های نفت، پتروشیمی، گاز، کشاورزی و ... بسیار تکراری است؛ 50 درصد صنایع پتروشیمی به خوزستان اختصاص دارد، در حوزه بنادر ظرفیت استان 47 میلیون تن در سال است و تمام زیرساخت‌ها و حوزه صنعت در استان گواه بر این است که مشکلی در ارتباط با "نیاز" نداریم و زمینه پژوهش در خوزستان فراهم است. قدمت دانشگاه های ما و اعضای هیئت علمی حاضر در استان ما، نشان از توانمندی بسیار بالایی از نظر نیروی انسانی است.

عالمی نیسی در پایان افزود: عرصه پژوهش و فناوری عرصه بسیار وسیعی است و حضور این مقوله در  کشور حیاتی است و طبق فرموده مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) دانشگاه ها باید پژوهش محور باشند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار