اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۸۵۱۵
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۳
با حضور در فرمانداری ویژه آبادان
ناصر اقبالی، سید رضا طباطبایی، عبدالله کعبی، یوسف ستاره ناصری، ناجی فرهانی صدر، سید عبدالوهاب احمد نژاد، عبدالامیر محمودی، علیرضا پور حسن فلاحیه، عظیم حمزه مطوری با حضور در فرمانداری ویژه آبادان برای شرکت در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کردند.
در سومین روز از مهلت یک هفته‌ای ثبت‌نام کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، غلامرضا شرفی از چهره‌های سیاسی و اصولگرای خوزستان با حضور در فرمانداری ویژه آبادان برای شرکت در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی نام‌نویسی کرد.

وی که کاندیدای مورد تائید جبهه متحد اصولگرایان و جبهه پایداری در دوره قبل انتخابات بود که با اقبال خوبی از سوی مردم مواجه شد.

غلامرضا شرفی از رزمندگان و بازنشسته سپاه آبادان، مدتی در سمت معاونت سیاسی و اجتماعی مشغول خدمت بود که اکنون از چهره‌های مطرح سیاسی ارزشی و اصولگرای شهرستان آبادان به شمار می‌آید و در انتخابات مجلس نهم نیز توانست با کسب 21هزار و 175رأی به مرحله دوم راه یابد.

 در نخستین روز ثبت‌نام سید محمد مولوی، میلاد جانقربان لاریچه، مهرزاد ارشدی، فرزاد آذر نسب و در دومین روز نیز ناصر اقبالی، سید رضا طباطبایی، عبدالله کعبی، یوسف ستاره ناصری، ناجی فرهانی صدر، سید عبدالوهاب احمد نژاد، عبدالامیر محمودی، علیرضا پور حسن فلاحیه، عظیم حمزه مطوری با حضور در فرمانداری ویژه آبادان برای شرکت در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کردند.

سید محمد مولوی و یوسف ستاره ناصری از دیگر کاندیدای ارزشی شهرستان آبادان به شمار می‌آیند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار