اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۸۵۶۱
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۷
فرماندار ویژه آبادان:
فرماندار ویژه آبادان تصریح کرد: برای ما هیچ چیز جز اجرای قانون اولویت ندارد و تمام امور به صورت روشن، صریح و شفاف دنبال می‌شود، تمام کاندیداها برای ما یکسانند و ما همه را به یک چشم می‌بینیم.
فرماندار ویژه آبادان از آرای مردمی به عنوان باور، عقیده، شرف و حیثیت آنان نام برد و گفت: مردم باید بدانند که ارزش آرای‌شان گران است و باید آن را درست هزینه کنند.
عزیزالله شهبازی اظهار کرد: بکوشیم تا با انتخاب صحیح افراد، نمایندگان اصلح را راهی مجلس شورای اسلامی کنیم.
وی اضافه کرد: همانطور که پیشتر نیز گفته شد جهت گیری دولت در انتخابات بی‌طرفی و غش نکردن به سمت جریان، گروه و یا جناح خاصی است.
 
اجرای قانون اولویت نخست/ کاندیداها برای ما یکسانند
فرماندار ویژه آبادان تصریح کرد: برای ما هیچ چیز جز اجرای قانون اولویت ندارد و تمام امور به صورت روشن، صریح و شفاف دنبال می‌شود، تمام کاندیداها برای ما یکسانند و ما همه را به یک چشم می‌بینیم.
معاون استاندار خوزستان با اشاره به فراهم‌سازی فضای توام با آرامش برای کاندیداها یادآور شد: کاندیداها باید در فضایی قانونمند و به دور از تخریب، افترا و انگ زدن به رقبایشان، فعالیت‌های خود را برای آگاه بخشی به مردم و جلب نظر آنان برای دریافت رای‌شان عرضه کنند.
شهبازی با اشاره به انتخاب هشت عضو هیئت اجرایی انتخابات که جزو بهترین‌های آبادان هستند، گفت: هیئت اجرایی افرادی قانونمندند، در چارچوب قانون حافظ آرای مردم و آبروی کاندیداها هستند و به دنبال خروج کسی از صحنه انتخابات و یا مجاب کردن مردم برای انتخاب فردی خاص نیستند.
وی افزود: توصیه اکید ما به کاندیداها و هوادارانشان «رعایت قانون» است، کاندیداها حرمت یکدیگر را رعایت کنند و وعده‌های ناشدنی که از پس انجامش بر نمی‌آیند به مردم ندهند.
 
پرهیز از تکیه بر مباحث قومیتی/ امنیت روانی مردم برهم نخورد
فرماندار ویژه آبادان با تاکید بر پرهیز از اصرار بر تکیه بر مباحث قومیتی که سبب تحت فشار قرار گرفتن و برهم زدن امنیت روانی مردم و جلوگیری از انتخاب درست و منطقی آنان می‌شود، گفت: کاندیداها در فضای مهیا شده آرام و به دور از تنش، نسبت به ثبت نام خود اقدام می‌کنند.
شهبازی، خطاب به مردم شریف و صبور آبادان از عزم جزم مجریان برگزاری انتخابات در صیانت از آرای آنان خبر داد و تصریح کرد: نیروی انتظامی نیز به عنوان تامین کننده نظم و انضباط انتخابات با تمام توان خود و با همراهی دستگاه‌های امنیتی و قضایی در عرصه انتخابات ورود کرده است.
معاون استاندار خوزستان یادآور شد: فضای آرام و خوبی حاکم است، کاندیداها با خاطری آسوده و به دور از تنش در حال طی مراحل ثبت نام برای رسیدن به مراحل بعدی هستند.
 
ثبت رایانه‌ای اطلاعات رای‌دهندگان
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده، در زمان رای گیری (هفتم اسفند ماه) تمام مراحل ثبت اطلاعات رای دهنشستند ثبت و ضبط می‌شود. به گفته شهبازی، بیش از 2 هزار و 500 نفر در قالب هیئت‌های اجرایی و نظارت کار رای گیری را در 142 شعبه پیش بینی شده اخذ رای در شهرستان آبادان (آبادان، اروندکنار، بخش مرکزی و چوئبده) به انجام می‌رسانند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار