شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۸۵۷۲
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۴
معاون درمان دانشگاه: برای تکمیل این پروژه بیش از 110 میلیارد ریال از اعتبارات اختصاصی دانشگاه در نظر گرفته شده است که مناقصه آن انجام شده و به پیمانکار مربوطه واگذار شده تا هرچه سریعتر اقدامات لازم صورت گیرد.
دکتر ایرج نظری معاون درمان دانشگاه در گفتگو با خبرنگار وب دا خوزستان، اظهار داشت: یکی از اقداماتی که بعد از اجرای طرح تحول تحول نظام سلامت در کشور آغاز شد، رسیدگی سریع و به موقع به افرادی است که دچار مشکلات قلبی میشوند و در نتیجه این تصمیم بار مراجعان بیمارانی که به درمان اورژانسی مشکلات قلبی نیاز داشتند به شکل محسوسی افزایش یافت.

نظری تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز که همواره یکی از دانشگاههای پیشرو در اجرای برنامه های طرح تحول نظام سلامت در کشور است، برای رسیدگی بیشتر و بهتر به بیماران قلبی و جبران کمبودهای تجهیزات پزشکی در استان، اقدام به خرید سه دستگاه آنژیوگرافی نموده است تا با استقرار در بیمارستان های اهواز کار خدمت رسانی به بیماران با کیفیت و سرعت بیشتری انجام شود.

وی با بیان اینکه منابع مالی خرید این دستگاهها تامین شده است، افزود: دو دستگاه از این تجهزات، آنژیوگرافی قلب میباشند و یک دستگاه برای اقدامات محیطی، که مراحل خرید این سه دستگاه در حال انجام پیگیری و انجام است.

معاون درمان دانشگاه گفت: برای خرید دستگاه های مذکور بیش از 120میلیارد ریال هزینه در نظر گرفته شده است که یک دستگاه آنژیوگرافی قلب در بیمارستان امام خمینی(ره) و دو دستگاه دیگر در بیمارستان گلستان مستقر میشوند.

نظری ادامه داد: همچنین دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به دنبال راه اندازی یک مرکز جامع قلب است که به همین منظور و بعد از کارشناسی های صورت گرفته، طبقه سوم و چهارم اورژانس بیمارستان گلستان اهواز برای راه اندازی این مرکز در نظر گرفته شد.

معاون درمان دانشگاه در پایان با بیان اینکه با راه اندازی این مرکز خدمات ارزشمندی به بیماران ارائه خواهد شد، گفت: برای تکمیل این پروژه بیش از 110 میلیارد ریال از اعتبارات اختصاصی دانشگاه در نظر گرفته شده است که مناقصه آن انجام شده و به پیمانکار مربوطه واگذار شده تا هرچه سریعتر اقدامات لازم صورت گیرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار