شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۸۵۸۲
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۷
مستند نیمه بلد من رضا چاچا هستم که به مناسبت درگذشت "رضا صفاریان " هوادار و مدیر تدارکات سابق تیم ملی ایران در جام جهانی 1978 تهیه شده است، امشب از برنامه نود پخش می شود.


شوشان-مهدی ربیع: فیلم مستند نیمه بلند "من رضا چاچا هستم" امشب از برنامه نود پخش می شود.

به گزارش شوشان مستند نیمه بلند "من رضا چاچا هستم" به مناسبت درگذشت "رضا صفاریان " هوادار و مدیر تدارکات سابق تیم ملی ایران در جام جهانی 1978 تهیه شده است. 

 
جلیل خیطان کارگردان این فیلم در گفتگو با خبرنگار شوشان در خصوص این فیلم اظهار کرد: این فیلم به روایت داستان زندگی رضا چاچا می پردازد که از لیدرهای قدیمی فوتبال خوزستان و ماساژور تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 1978 آرژانتین بوده است.

وی افزود: من رضا چاچا هستم از اردیبهشت امسال کلید خورد و ساخت آن 8 ماه زمان برد و مدت آن هم 40 دقیقه است.

خیطان با اشاره به ایده ساخت فیلم تصریح کرد: ایده ساخت این فیلم چند وقت پیش به ذهنم رسید و بعد از پرداخت سوژه کار روی آن را از اردیبهشت 94 شروع کردم.

کارگردان فیلم من رضا چاچا هستم اضافه کرد: رضا چاچا از لحاظ مالی مشکلی نداشت و فقط قصد داشت خودش را نشان دهد و بگوید که هنوز هستم و فراموش نشده ام.

وی عنوان کرد: راوی فیلم خود رضا چاچا است که مسائلی را که در فوتبال بر او گذشته و شرایطی را که تجربه کرده خیلی ساده و صمیمی بیان می کند.

لازم به ذکر است جلیل خیطان " کارگردان و تهیه کننده فیلم و عادل خیطان به عنوان دستیار کارگردان، ایمان قلی پور به عنوان مدیر تولید و احمد فیاضی به عنوان تدوینگر وی را در ساخت این فیلم یاری کرده اند. این فیلم به داستان زندگی رضا چاچا از ابتدای ورودش به مستطیل سبز و نحوه پیوستن وی به تیم ملی می پردازد. 

به گزارش خبرنگار شوشان رضا صفاریان مشهور به رضا چاچا مدیر تدارکات و ماساژور تیم ملی ایران در جام جهانی 1978 آرژانتین  بود که چند روز پیش بر اثر عارضه قلبی در سن 72 سالگی دار فانی را وداع گفت.






عکس از خبرگزاری مهر





نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار