شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۸۶۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۲
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی:
از رئیس محترم دولت تدبیر و امید می پرسم آیا این تدبیر است که پالایشگاهی مثل آبادان را تضعیف کنید و این چه امیدی است که کارکنان پالایشگاه آبادان به آینده خود نا امید شده اند.
شوشان اختصاصی- نماینده مردم شریف آبادان در مجلس شورای اسلامی در خصوص واگذاری پالایشگاه نفت آبادان به بخش خصوصی گفت :این شایعات را من هم شنیده ام و واقعا ناراحت شدم.

محمد سعید انصاری اضافه کرد: زیرا واگذاری این پالایشگاه ،یعنی واگذاری ایثار کارکنان  نادیده گرفتن سختی ها و جانفشانی کارکنان آبادانی در دوران شکوهمند انقلاب اسلامی ودفاع مقدس و  کلا در یک کلام محو نمودن انقلاب اسلامی و برکاتش در آبادان من بعنوان سرباز ولایت مطلقه فقیه در آبادان و نماینده چهار دوره مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی از مقام معظم رهبری تقاضا دارمهمچون همیشه لطف خود را شامل آبادان و آبادانی ها نمایند و پالایشگاه آبادان را از محو شدن نجات دهند.

محمد سعید انصاری اضافه کرد : ضمنا از رئیس محترم دولت تدبیر و امید می پرسم آیا این تدبیر است که پالایشگاهی مثل آبادان را تضعیف کنید و این چه امیدی است که کارکنان پالایشگاه آبادان به آینده خود نا امید شده اند.

انصاری در آخر گفت: از ریس محترم مجلس جناب دکتر علی لاریجانی می خواهم به آبادان نگاه ویژه ایی داشته باشند.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۸
comment
0
2
comment کسی دلش نسوخته، خوزستانی باید از حقش دفاع کنه و تلاش کنه نگذاره که این پالایشگاه بیشتر از این ضربه بخوره.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار