اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۸۶۶۵
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲
فرماندار ویژه آبادان :
از تعداد مجموع ثبت‌نام‌ شوندگان چهار نفر زن و 50 نفر آنها مرد هستند. به گفته وی، در دوره پیشین انتخابات مجلس شورای اسلامی 36 نفر برای کاندیداتوری ثبت‌نام کرده بودند.

فرماندار ویژه آبادان گفت: در مهلت یک هفته‌ای تعیین شده برای ثبت‌نام داوطلبان کاندیداتوری دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه این شهرستان، 54 نفر ثبت‌نام کردند.
عزیزالله شهبازی از ثبت‌نام 54 نفر کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: از تعداد مجموع ثبت‌نام‌ شوندگان چهار نفر زن و 50 نفر آنها مرد هستند.
به گفته وی، در دوره پیشین انتخابات مجلس شورای اسلامی 36 نفر برای کاندیداتوری ثبت‌نام کرده بودند.
فرماندار ویژه آبادان افزود: میانگین سطح تحصیلات ثبت‌نام کنندگان کارشناسی ارشد و میانگین سنی آنان 47 سال است.
این مسئول اضافه کرد: در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی افرادی با دیدگاه‌ها، نگرش‌ها و گویش‌های مختلفی اعم از سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی ثبت نام کردند که خود مبین حضوری پرشور و حداکثری مردم در انتخابات آتی دارد.
وی تصریح کرد: کار تعیین صلاحیت کاندیداها از دهم دی‌ماه جاری آغاز می‌شود.
معاون استاندار خوزستان گفت: انتظار می‌رود تا مردم فهیم و همیشه در صحنه و ولایی شهرستان آبادان هفتم اسفند ماه امسال با حضور پرشور و حداکثری خود در پای صندوق‌های رای و انتخابی آگاهانه و نه از سر تعصب نمایندگان شایسته‌ای را روانه مجلس کنند.
شهبازی با بیان این که در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی 2 هزار و 500 نفر در قالب هیئت‌های اجرایی و نظارت در 142 شعبه اخذ رای فعالیت خواهند داشت، گفت: کم‌سن‌ترین داوطلب حوزه آبادان 30 سال و بالاترین سن 65 ساله بوده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار