شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۸۷۶۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۵
عبدالحسن مقتدایی:
طرح 550 هزار هکتاری در استان موفق است، علت آن این است که ابزار کنترلی به سازمان مدیریت و برنامه​ریزی استان ابلاغ شده است
 عبدالحسن مقتدایی در جلسه شورای اداری استان که امروز، 14 دی​ماه با حضور ابتكار معاون رييس جمهور در سالن شهید هاشمی استانداری برگزار شد، ضمن محکوم کردن جنایت اخیر عربستان سعودی، اظهار کرد: این مسیری که عربستان در حال طی کردن آن است، مسیری است که کشور عراق در دوران صدام طی کرده بود.
وی ادامه داد: ملت و حکومتی که ماندگار است، حکومتی است که دارای استراتژی باشد و دوام استراتژی نیز به تعامل بین مردم بستگی دارد و حکومت نیز باید با مردم تعامل داشته باشد.
مقتدایی افزود: امیدوار هستیم که تبعیت از قانون و دستورالعمل در دستور کار مردم قرار گیرد و هیچ​کس از سر دلسوزی و احساس تکلیف شرعی دست به کاری نزند که هزینه تحقق اهداف نظام را سنگین کند و امیدوارم که با ابتکار عمل همه مسئولان نظام و رهبر معظم انقلاب شرایط به گونه​ای باشد که مردم افتخارآفرین باشند. ما هر اتفاقی هم که بیفتد با ملت​های دیگر کار داریم. اگر ما با آمریکا ناسازگاری داشتیم ولی هیچ وقت با ملت آن تعارضی نداشتیم.
وی در ادامه گفت: سد گتوند نیز با وجود درایت مسئولان به خوبی در حال مدیریت شدن است و از نظر بنده مشکلی نیست و تنها حساسیت​هایی ایجاد شده که با پیشنهاداتی که ارائه شده امیدواریم آن​ها نیز حل شوند.
استاندار خوزستان افزود: امسال آنقدر بارندگی داشتیم که نگرانی آن​چنانی نداریم و لطف خدا را نباید فراموش کرد.
وی خاطرنشان کرد: پیگیری​هایی که در خصوص جلوگيري از انتقال آب از سرشاخه​های رودخانه کارون، سدگتوند، آلودگی، پساب​ها و محیط زیست در شورای عالی آب و راهبردی انجام شده در نهایت ختم به این شد که یک ردیف بودجه به مبلغ هشت میلیارد تومان به کارون تعلق گرفت. امیدوارم دوستان در مجلس نیز اراده محکم در خصوص رود کارون داشته باشند.
مقتدایی اظهار کرد: 2 هزار میلیارد تومان نیز جهت طرح توسعه پایدار استان تصویب شده است که آن نیز مربوط به محیط زیست است و امیدواریم به نتیجه برسد.
وی تصریح کرد: نکته دیگری که باید با مرکز آن را حل کنیم اعتماد به استان است. از یک طرف آسایش سرزمین را تاکید می​کنیم ولی تمام تصمیم​گیری را به مرکز می​بریم و خواهشي كه از دولت دارم اين است که به خوزستان اعتماد کنند چرا که هر تصمیمی که دولت بگیرد در نهایت باید در استان اجرا شود. موفقیت نیز تنها در شرایطی حاصل می​شود که ابزار کنترلی و نظارتی در اختیار استان باشد.
استاندار خوزستان گفت: طرح 550 هزار هکتاری در استان موفق است، علت آن این است که ابزار کنترلی به سازمان مدیریت و برنامه​ریزی استان ابلاغ شده است. یکی از موفقیت​ها در آمایش سرزمین اين است که حداقل به استان خوزستان اعتماد شود. هیچ​کس نمی​تواند بگوید که نسبت به استان از من دلسوزتر است. بنابراین خواهشم از دکتر روحانی این است که به من و استان خوزستان اعتماد کند.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۵
comment
0
0
comment وزارت نیرو که به 250هزارهکتار از طرح 550هزار هکتاری مجوز اب نداده است!! اگه اوضاع همینجوری باشه یعنی این طرح به شکل نصف و نیمه اجرایی میشود و دولت نتوانسته است به وعده اش عمل کند پس با این حساب چطور این طرح را موفق میدانید؟!
comment
پارسا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۹
comment
0
0
comment جناب مقتدایی عزیز
خدا را شکر بارندگی ها خوب بوده اما مدیران استانی چه تدبیری برای کاهش هدر رفت آب اندیشیده اید؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار