شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۸۹۱۴
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۸
دبیر جایزه تعالی صنعت پتروشیمی کشور خبر داد:
جایزه تعالی صنعت پتروشیمی موجب ارتقای توان رقابتی، افزایش پایدار و موفقیت در تحقق اهداف سازمانی خواهد شد، مدل تعالی سازمانی چکیده‌ای از تجربه سایر سازمان‌های برتر دنیاست بر همین اساس به عنوان بستر توسعه متوازن و پایدار تعریف شده است.
رسول اشرف‌زاده دیروز در گفت‌وگو با خبرنگار اران در ماهشهر اظهار کرد: نظام متعالی سازمانی به عنوان مسیر توسعه متوازن و پایدار تعریف شده است و باید مطمئن شویم که حرکت بهبود و رشد مستمر و متوازن در صنعت ادامه یابد چرا که محرک سازمان‌ها در مسیر تعالی، رشد و بهبود است.

وی ادامه داد: جایزه تعالی صنعت پتروشیمی موجب ارتقای توان رقابتی، افزایش پایدار و موفقیت در تحقق اهداف سازمانی خواهد شد، مدل تعالی سازمانی چکیده‌ای از تجربه سایر سازمان‌های برتر دنیاست بر همین اساس به عنوان بستر توسعه متوازن و پایدار تعریف شده است.

دبیر جایزه تعالی صنعت پتروشیمی کشور خاطرنشان کرد: هر سازمانی نیاز دارد تا میزان موفقیت خود را در نیل به آرمان‌ها و راهبردها مورد سنجش و اندازه‌گیری قرار دهد، اجرای جشنواره جایزه تعالی صنعت پتروشیمی این امکان را فراهم کرده تا بسیاری از شرکت‌ها با مدل تعالی سازمانی آشنا شده و از آن به عنوان ابزاری برای اعمال روش‌های نوین مدیریتی استفاده کنند.

اشرف‌زاده از اهداف جایزه تعالی صنعت پتروشیمی را بسترسازی و ایجاد فضای رقابتی همراه با خلاقیت و نوآوری، ارج نهادن به کارکنان سازمان‌های متعالی و بهره‌ور، تقویت تعامل اثربخش و سازنده، توسعه فرهنگ متعالی و ایجاد فضای لازم برای تبادل تجربیات و دانش سازمان موفق برشمرد.

وی همچنین از دیگر اهداف این جشنواره را تقویت تعامل اثربخش و سازنده بین شرکت‌کنندگان، ایجاد فضای لازم برای تشویق شرکت‌ها به انجام عملیات خودارزیابی و شناخت نقاط قوت و قابل بهبود دانست.

دبیر جایزه تعالی صنعت پتروشیمی کشور در ادامه  از برگزاری جلسه هم اندیشی مدیران تعالی و ارزیابان صنعت پتروشیمی خبر داد و گفت: به همین منظور مدیران تعالی و ارزیابان صنعت پتروشیمی گردهم آمدند.

اشرف‌زاده ادامه داد: در این نشست مدیران تعالی صنعت پتروشیمی و ارزیابان به بحث و بررسی مسایل مرتبط و تعامل پرداختند و در فضایی دوستانه و با تلاش بر ارایه راهکار و پیشنهاد و با هدف هم‌افزایی اعضا برگزار شد.

وی تصریح کرد: جشنواره تعالی سازمانی، شرکت‌های صنعت پتروشیمی را دو بخش توانمند سازها و نتایج و در 9 معیار رهبری، استراتژی، کارکنان، تامین‌کننده‌ها و شرکا، فرایندها و محصولات خدمات، نتایج مربوط به مشتریان، نتایج مربوط به کارکنان و نتایج عملکرد خود سازمان بررسی می‌کند.

دبیر جایزه تعالی صنعت پتروشیمی کشور در پایان گفت: در ششمین جشنواره تعالی صنعت پتروشیمی که 12 اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود 102 شرکت در فرآیند این جایزه ثبت نام و به رقابت خواهند پرداخت.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار