اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۹۲۹۷
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۵
بازدید مدیر عامل سازمان آب و برق خوزستان از سازمان آرامستانها
شمسایی:اقدامات زیربنایی در سازمان آرامستان قابل تقدیر است
به گزارش روابط عمومی سازمان آرامستانها مهندس محمدرضا شمسایی مدیر عامل سازمان آب و برق استان خوزستان با حضوردرگلزار شهدا اهواز نسبت به مقام والای شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم ادای احترام کرد وگفت:  خوزستان در هشت سال دفاع مقدس کارنامه درخشانی و تابلوی ماندگاری از حماسه آفرینیها و رشادتها از خود به نمایش گذاشت .

مهندس شمسایی در بازدید از بهسازی و نماکاری سایت اداری سازمان آرامستانهای و صرفه جویی های صورت گرفته گفت :حسین برون مدیر عامل سازمان آرامستانها توانسته است با استفاده از منابع داخلی و نیروی انسانی ماهر موجود در سازمان پروژه های مهمی را در سازمان تعریف و اجرا کند ، که جای تقدیر دارد.

 در این بازدید مهندس شمسایی از حسین برون مدیر عامل سازمان آرامستان های شهرداری اهوازدر راستای رضایتمندی وخشنودی کارکنان و شهروندان محترم تقدیر و تشکر نمود.

این مقام اجرایی   هم همانند مدیران استانی که قبل از این از فعالیت های انجام شده این سازمان دیدن کرده بودند ، از بهسازی و نماسازی، دیوار کوب ، سقف کاذب ، کف پوش ، پارتیشن بندی دفتر مدیریت سازمان ، واحد امور اداری و واحد اداری مالی که کاملا نوسازی شده و با نظم خاصی ساخته شده ، فضای سبز و پیاده رو ورودی ساختمان اداری ، تابلوهای راهنمای واحدها ، نورپردازی و تابلوی سردرب ساختمان اداری و باقی واحدها هم که در دست انجام است ، بازدید نمود.

شمسایی گفت: دوستانی که در سازمان  آرامستان های شهرداری عاشقانه فعالیت و مدیریت می کنند، باید توجه کنند که اینجا اقیانوس عظیمی است که در آن عشق و ایثار و شهادت موج می زند و مسئولیت خدمت به مردم در چنین جایی بسیار ارزشمند و مغتنم است.

مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان ، ساماندهی و بهسازی مزار سردار شهید علی هاشمی و همرزمانش را مورد تقدیر قرار داد و گفت: سردار علی هاشمی از شهدای شاخص و تأثیرگذار هشت سال دفاع مقدس بود و باید حماسه‌ها و رشادت‌ها و سجایای اخلاقی این شهید والامقام بیش از پیش برای جوانان این مرز و بوم تبیین و تشریح شود.

مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان   گفت:با یاری خداوند کارهای اساسی و زیربنایی خوب و قابل تقدیری در سازمان آرامستان های شهرداری اهواز  صورت گرفته و یکی از دلایل رضایت مردم و شهروندان از این سازمان همین توجه به کارهای زیربنایی است. 

مهندس شمسایی که میهمان مهندس حسین برون ،مدیر عامل سازمان آرامستان های شهرداری اهواز بود  از پروژه های بازسازی سایت سازمان ،،قطعات نورانی شهدا و سایت اداری سازمان  بازدید کرد و در نشستی که با معاونین و مدیران سازمان  آرامستان های شهرداری اهواز داشت تصریح کرد: سازمان آرامستان های شهرداری اهواز مقدس است و کار و فعالیت و خدمت در آن نیز لذت بخش و شادی آفرین است. شما در حال خدمت به شهدا هستید، شهدایی که ره صد ساله را یک شبه رفتند و در یک کلام عاشق خدا شدند و خداوند هم شهادت را نصیب عاشقان خودش می کند و این وعده الهی است.

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اهواز  حضور در سازمان آرامستان های شهرداری اهواز  به ویژه مزار مطهر شهدا را برای خودش  افتخار دانست و گفت:در گلزار شهدا اهواز ارزشها حاکم است و آنجا که ارزش های معنوی حاکم باشد، بی شک قطعه ای از بهشت است و قدم گذاشتن در آن سعادتی است که نصیب من ،همکارانم و شما عزیزان که در اینجا خدمت می کنید شده است که باید قدردان آن باشیم. 






comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۶
comment
comment
نادر زرگاني
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۱
comment
3
0
comment بازديد مديران متعدد سازمانها و ادارات بزرگ از سازمان آرامستانها،درود بر حاج حسين برون براي اين همه ارتباط براي پيشرفت روز افزون سازمان
comment
علي عامري
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۱
comment
5
0
comment آقاي برون افتخاريست براي شهرداري و مردم شهيد پرور و ولايت مدار اهواز
comment
كامبيز مكارمي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۱
comment
4
0
comment برون واقعا جوان پر تلاش و دوست داشتنيست.
مرد پرتلاش و با غيرت و ولايت مدار.خداوند شمارو حفظ كنه.
comment
كاظم سخراوي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۱
comment
4
0
comment احسنت به اين پرسنل.خدا قوت به مدير عامل جوان سازمان جناب حاج حسين برون.
comment
علي نيك
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۱
comment
4
0
comment تغيير و تحولات سازمان با ورود جناب برون چشم گير است و بسيار محيط زيبايي شده براي ارباب روجعهاي عزيز.
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۴
comment
0
0
comment بسه چقدر چاپلوسی
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار