اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۹۳۲۹
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۵
فرجیان ادامه داد: اقدامات عام المنفعه سازمان در راستای تکریم خانواده های معظم شهدا و شهروندان اهواز و همچنین پیگیری های مدیرعامل در خصوص تکریم خانواده های شهدا و متوفیان عادی جای تقدیر دارد .
به گزارش روابط عمومی سازمان آرامستانهای شهرداری اهواز ، مهندس فرجیان ظهر امروز در نشست هم اندیشی با مدیرعامل و مسئولین سازمان آرامستانها اظهار کرد: با توجه به تغییر و تحولات شایسته‌ای که در مدیریت سازمان آرامستانهای شهرداری اهواز شاهد بوده‌ایم، و انتصاب مدیر لایق و جوان سازمان مهندس حسین برون می‌توان پیش‌بینی کرد که به‌زودی نظم و انضباط خاصی در امر ساماندهی این مکان حکمفرما خواهد شد.

فرجیان اظهار کرد: یکی از شاخصه‌های مهم و مدنظر مردم با توجه به ارادت قلبی و عمیقی که همگی به مقام شهدای دفاع مقدس و همچنین شهدای مدافع حرم دارند دسترسی راحت به مزار این شهدا برای تجدید بیعت با آنها است.

وی تأکید کرد: خوشبختانه مدیریت سازمان آرامستان های شهرداری اهواز با درک عمیقی که از این موضوع داشته ، با اختصاص قطعه ای به شهدای گرانقدر مدافع حرم ، اقدامی ارزشی و ماندگار انجام داده است .

 مدیرکل امور بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان، نقطه عطف اختصاص مکان مربوط به مزار شهدای مدافع حرم را مدیریت بهتر و منضبط تر بازدیدهای استانی و کشوری دانست و افزود: متمرکز کردن شهدای مدافع حرم در یک مکان مشخص اقدامی مدبرانه تلقی می‌شود چرا که در بازدیدهای مسئولان استانی و کشوری می‌توان مدیریتی منضبط تر و منسجم‌تر از خود نشان داد.

فرجیان ادامه داد: اقدامات عام المنفعه سازمان در راستای تکریم خانواده های معظم شهدا و شهروندان اهواز و همچنین پیگیری های مدیرعامل در خصوص تکریم خانواده های شهدا و متوفیان عادی جای تقدیر دارد .

فرجیان ضمن تقدیر و تشکر از توجهات و اهتمام مهندس برون مدیرعامل جوان این سازمان از اقدامات شایسته و ماندگار ایشان و مجموعه تحت مدیریتشان در جهت پاسداشت مقام شامخ شهداء و درخصوص کارهای انجام شده در امرشهدا به ویژه شهدای مدافع حرم و همچنین بهسازی سایت  اداری سازمان آرامستان های شهرداری اهواز به گونه ای  که موجبات کاهش آلام بازماندگان و انجام امور اداری آنان در کمترین زمان، تقدیر و تشکر نمود . 

و در پایان فرجیان نیز برای مجموعه سازمان آرامستانهای شهرداری اهواز از خداوند متعال موفقیت در راه خدمت به شهروندان و خانواده های معظم شهدا مسألت نمودند .

مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اهواز  نیز خدمت  در سازمان آرامستان های شهرداری اهواز  به ویژه مزار مطهر شهدا را برای خودش  افتخار دانست و گفت:در گلزار شهدا اهواز ارزشها حاکم است و آنجا که ارزش های معنوی حاکم باشد، بی شک قطعه ای از بهشت است و خدمت کردن در آن سعادتی است که نصیب من ،همکارانم و شما عزیزان که در اینجا خدمت می کنند شده است که باید قدردان آن باشیم. 

سازمان آرامستانها جهت زیرسازی ، آماده سازی قبور ، احداث سایبان و ... قطعه شهدای مدافع حرم تاکنون بیش از 80 میلیون تومان هزینه نموده است که تمامی هزینه های این قطعه از محل اعتبارات جاری سازمان آرامستانها هزینه شده است.

در این نشست مشکلات والدین شهدای گرانقدر بررسی گردید و بعلت کمبود محل دفن این عزیزان در قطعه والدین شهدا و با توجه به اینکه تعداد محدودی مزار جهت دفن در این قطعه موجود میباشد مقرر گردید که بنیاد شهید فعلاً معرفینامه جهت واگذاری مزار امانتی صادر ننماید تا بتوان مزارهای باقیمانده را فقط جهت تدفین والدین شهدا استفاده نمایند و همچنین مقرر گردید که با توجه به اینکه سازمان آرامستانها کلیه هزینه های قطعه شهدای مدافع حرم را از محل اعتبارات جاری سازمان هزینه نموده است بنیاد شهید و امور ایثارگران از محل اعتبارات عمرانی بنیاد جهت آماده سازی و بهسازی این قطعه با سازمان همکاری نماید.

حسین برون ضمن بزرگداشت و احترام به مقام شامخ شهدا عنوان کرد که کمک کردن و گره گشایی از مشکلات خانواده های معظم و والدین گرانقدر شهدا در اولویت های کاری سازمان آرامستانها می باشد.

سازمان آرامستانها طی چند روز گذشته اقدام به هرس درختان و پاکسازی آرامستان قدیمی جنب ترمینال سابق آبادان نموده است و با توجه باینکه این قطعه محل دفن شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی می باشد و در ماه جاری به مناسبت بزرگداشت دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ، غبارروبی و عطرافشانی مزار مطهر این شهیدان گرانقدر انجام می شود.







نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار