شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۹۳۳۳
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۵
دکتر امین بحرینی، عضو هیئت علمی دانشگاه از برگزاری دوره آموزشی ATLS در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز خبر داد

دکتر امین بحرینی، عضو هیئت علمی دانشگاه از برگزاری دوره آموزشی ATLS در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز خبر داد  و افزود: این کارگاه آموزشی که در جامعه جراحان آمریکا طراحی شده و در 63 کشور به صورت همسان برگزار می شود، در سه روز در دانشگاه برگزار می گردد.

وی هدف از برگزاری این کارگاه را افزایش سطح کیفی درمان بیماران تصادفی دانست و گفت: بسیاری از بیمارهای اورژانس ها بیماران تصادفی هستند و استان ما از نظر این آمار در سطح کشور رتبه دوم را دارد و نیاز است که درمان بهتری را برای این افراد در نظر بگیریم.

عضو هیئت علمی دانشگاه تصریح کرد: این کارگاه یک زبان مشترک بین تمامی پزشکان برای برخورد با بیماران حادثه دیده در ساعات اولیه پس از حادثه است که از سال 2011 به همت پروفسور علیزاده این کارگاه آموزشی در ایران برگزار شده و امیدواریم که نتایج و فواید این دوره برای مردم باشد و ما بتوانیم خدمات بیشتر و بهتری را به مردم عزیز استان خوزستان ارائه بدهیم.

وی در پایان گفت: این دوره در سه روز و به صورت آموزش عملی و تئوری برگزار و در پایان آزمون از افراد به عمل می‌آید. امتیاز بزرگ این دوره صرف کسب یک گواهی بین المللی نبوده و یک تجربه عملی بسیار خوب برای شرکت کنندگان به ارمغان می آورد.

لازم به ذکر است که این دوره با 16  شرکت کننده برای اولین بار در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز برگزار می شود و دانشگاه اهواز بعنوان سومین دانشگاه برگزار کننده این دوره در کشور می‌باشد.













نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار