شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۹۴۱۳
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۵
معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز: با تشکیل جلسات ستاد توزیع دارو استان، تمام مشکلات دارویی بیمارستان های استان اعم از توزیع سرم و داروهای خاص با همکاری سازمان غذا و داروی کشور مرتفع شده است

به گزارش وب دا خوزستان، چهاردهمین جلسه  ستاد توزیع داروی استان خوزستان روز یکشنبه 4 بهمن ماه 94 در معاونت غذا و دارو دانشگاه برگزار گردید.

دکتر حسین برزگر معاون غذا و دارو دانشگاه در این جلسه از تامین تمام داروهای مورد نیاز بیمارستان های خوزستان خبر داد و افزود: با توجه به شرایط استان خوزستان اعم از وقوع پدیده ریزگردها و بروز مشکلات تنفسی ناشی از نخستین بارش های فصلی، بیشترین تعداد جلسات ستاد توزیع دارو استان در این معاونت برگزار شد.

وی ادامه داد: با تشکیل این جلسات، تمام مشکلات دارویی بیمارستان های استان اعم از توزیع سرم و داروهای خاص با همکاری سازمان غذا و داروی کشور مرتفع شده است.

برزگر تصریح کرد: در جلسه امروز، بیشتر در زمینه برنامه ریزی برای تامین و توزیع سرم مورد نیاز بیمارستان های استان، ضرورت ارائه اطلاعات توزیع از طریق سامانه نظارت بر توزیع دارو، نقش مسوولان فنی و لزوم حضور مراکز توزیع دارو و سیاست های معاونت غذا و دارو بحث و تبادل نظر شد. 










نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار