اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۹۴۲۸
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۰
در جلسه شورای شهر اهواز مطرح شد:
عاشور سواری پور رسیدگی به وضعیت کوی گاومیش آباد را خواستار شد و گفت: این منطقه از چند سال پیش و از زمان تفکیک شهرستان کارون از اهواز در بلاتکلیفی به سر می برد و مرز آن مشخص نشده است.
 عضو شورای اسلامی شهر اهواز نسبت به سوء استفاده از امکانات شهرداری در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی هشدار داد و از شهردار اهواز خواست بر مجموعه خود نظارت داشته باشد تا امکانات، له یا علیه نامزدهای انتخابات استفاده نشود.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز: شهرداری اهواز مورد سوء استفاده نامزدهای انتخابات مجلس قرار نگیرد

به گزارش ایرنا عاشور سواری پور دوشنبه در یکصد و بیست و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اهواز در نطق پیش از دستور کار جلسه اظهار کرد: گزارش هایی از تحرکات انتخاباتی در شهرداری اهواز رسیده که نیازمند دقت و بررسی است.

وی تاکید کرد: شهرداری نهادی عمومی است و نباید امکانات آن مورد سوء استفاده قرار گیرد.

سواری پور با اشاره به اهمیت انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان که اسفند برگزار می شود افزود: فراهم ساختن تمهیدات و مقدمات برای مشارکت حداکثری مردم از تکالیف برگزار کنندگان انتخابات یعنی وزارت کشور و شورای نگهبان است.

وی همچنین رسیدگی به وضعیت کوی گاومیش آباد را خواستار شد و گفت: این منطقه از چند سال پیش و از زمان تفکیک شهرستان کارون از اهواز در بلاتکلیفی به سر می برد و مرز آن مشخص نشده است.

سواری پور با اشاره به اینکه گاومیش آباد پیش از این جزیی از منطقه 5 شهرداری اهواز بوده اضافه کرد: این منطقه فاقد زیرساخت های آموزشی، فرهنگی، بهداشتی، رفاهی و خدماتی است و گاومیش ها در سطح معابر تردد می کنند که لازم است طرح ویژه ای تهیه شود تا در کوتاه مدت این محله ساماندهی شود.

وی تصریح کرد: پیش از این طرحی برای خروج گاومیش ها از شهر ارائه شده که به دلیل دسترسی نامناسب، بعد مسافت و نبود آب از آن استقبال نشده است.


مدیران شهرداری پاسخگوی تماس های شوراییان نیستند

جمشید سلحشور عضو دیگر شورای اسلامی شهر اهواز نیز در نطق پیش از دستورکار جلسه با انتقاد از آبگرفتگی معابر اهواز بعد از بارندگی افزود: این مشکل آنقدر تکرار شده که به بخشی از زندگی روزمره مردم تبدیل شده اما این وضعیت برای کلان شهر اهواز مطلوب نیست.

وی در ادامه با انتقاد از برخی مدیران شهرداری اهواز گفت: بعضی از مدیران شهرداری، از جمله شهرداران منطقه 2 و 3، جواب تلفن ها و پیامک های اعضای شورا را نمی دهند که نشان می دهد از شهردار و اعضا حساب نمی برند.

سلحشور تصریح کرد: هر کدام از این مدیران خود را وابسته به یک عضو شورای شهر می دانند، به همین دلیل نگران جایگاه خود نیستند.

*ادامه بلاتکلیفی 79 پرسنل اتوبوسرانی

دیگر عضو شورای اسلامی شهر اهواز همچنین در نطق پیش از دستور کار خواستار حل مشکل بازنشستگی 79 نفر از کارکنان اتوبوسرانی اهواز شد.

جانعلی خورشیدی گفت: با وجود پیگیری زیاد این کارکنان و توافق شهرداری با سازمان تامین اجتماعی، هنوز تامین اجتماعی حاضر به بازنشسته کردن آنها نشده است که لازم است این مشکل هر چه زودتر حل شود.

وی نسبت به دعوت نشدن یک نماینده از شورای شهر اهواز در جلسه رسیدگی به مشکلات دستفروشان که دو روز پیش در فرمانداری برگزار شده بود اظهار گله مندی کرد.

حجت الاسلام کاظم سواری نیز در نطق پیش از دستور با اشاره به پرداخت نشدن برخی پیمانکاران شهرداری اهواز گفت: فقط پیمانکارانی که ارتباطاتی داخل یا خارج شهرداری دارند توانسته اند مطالبات خود را دریافت کنند.

وی افزود: به دلیل مشکلات موجود، سرمایه گذاران از امضای قرارداد با شهرداری واهمه دارند.

بر اساس این گزارش، یکصد و بیست و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اهواز با 16 نفر آغاز شد که مریم ابریشم کار، حجت مظفری و هدایت ممبینی در ادامه جلسه حاضر شدند و سیدمهدی آلبوشوکه و هوشنگ شیرمردی غایبان این جلسه بودند.

عاشور سواری پور، جمشید سلحشور و هدایت ممبینی ناطقان پیش از دستور کار بودند که ممبینی وقت خود را به حجت الاسلام کاظم سواری و جانعلی خورشیدی داد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار