شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۹۵۰۱
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۹
یکی از لازمه های شهرستان های جدید تشکیل و راه اندازی نمایندگی،ادارات،سازمانها ،ارگانها ، دولتی،غیر دولتی و غیر انتفاعی مانند هیئت فوتبال است.

یکی از معضلات حاشیه های شهر اهواز از دیر باز بحث جوانان،اوقات فراغت و ورزش بوده و هست.البته  در این بین محلات کلان شهر اهواز شاهد تلاش تشکیلاتی به ریاست حمید باوی بحره بود این تشکیلات که به مساحت زیادی خدمت رسانی می نمود و تیم های محلات را ساماندهی می نمود. 


 
همه و همه با نیروی محرکه جوانان مختلف محلات و شخص باوی بحره بود که با ریش گرو گذاشتن و خرج نمودن از آبروی خود امکاناتی در حد توان خود و محلات می گرفت و مسابقات داغ و فراگیری را سامان دهی می نمود و خاک مرده ایی که بر محلات و فوتبالش پاشیده بود را توانست تا حدی بزداید.... 
شهرستان کارون که درست دیوار به دیوار کلان شهر اهواز چند صباحی است اعلام موجودیت نموده است. هنوز همگان در ذهن خود بیاد دارند که شهرستان کارون تا چندی پیش حاشیه شهر اهواز محسوب می شد و اینک تبدیل به شهرستانی جدید گشته است . هرچند این محله قدیمی اهواز تا شهر شدن فاصله زیادی دارد و زیر ساخت های مناسب شهری در آن یا اصلا وجود ندارد یا اسمن وجود دارد....
یکی از لازمه های شهرستان های جدید تشکیل و راه اندازی نمایندگی،ادارات،سازمانها ،ارگانها ، دولتی،غیر دولتی و غیر انتفاعی مانند هیئت فوتبال است.یکی از خیر ترین اتفاقات در این انتصابها ،زدن حکم ریاست هیئت فوتبال به نام حمید باوی بحره که هم رئیس  شورای مرکزی ورزش محلات  اهواز است و هم دبیر کل مجمع  معتمدین شهرستان کارون است به وقوع پیوست.






اینک که باوی بحره بر مسند هیئت فوتبال شهرستان کارون تکیه زده خبرهای خوبی از کارون و فوتبال باشگاهیش می رسد .این در حالیست که سالهاست در اهوازفوتبال باشگاهی قهرمانی اهواز آنقدر کم رنگ شده که دیده نمی شود....برگزاری کلاس مربیگری با حضور محصص،برگزاری کلاس داوری با حضور نصیر زاده،مسابقات نوجوانان،جوانان،بزرگسالان ،سالنی،چمنی و ..... هیئت فوتبال  شهرستان کارون اولین هیئتی بود که برای بزرگداشت شهداء مدافعین حرم مسابقات برگزار کرد ....ای کاش استاندار فوتبالی و فوتبالدوست ما همانگونه که به رشد زیر ساخت های شهری و خدماتی کارون همت خاص دارد به حمید باوی بحره کمی کمک و یک خسته نباشید بگوید تا کارون اولین شهری در خوزستان باشد که هر محله به تیم های فوتبال خود افتخار کنند .
جالب است بدانید باوی بحره فکرهای بزرگی برای  فوتبال شهرستان کارون در سر دارد این را می توان از رزومه و عملکرد او پیش بینی نمود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار