اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۹۶۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۶
همزمان با سراسر كشور
مدیرعامل سازمان آرامستانهای شهرداری اهواز در حاشیه این مراسم عنوان کرد: سعی بر این شد که امسال مراسم سراسری مهمانی لاله ها به میزبانی سازمان آرامستانهای شهرداری اهواز با هماهنگی و همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان با شکوه و عظمت تر از سنوات قبل و با تلاش و همت مضاعف پرسنل سازمان برگزار گردد.

به گزارش شوشان به نقل از روابط عمومی سازمان آرامستانهای شهرداری اهواز، ظهر امروز هـمزمان با چــهـارمــین روز از ایــام الله دهۀ مبارک فـجـــــر انــقلاب اســلامـی که به عنوان «انقلاب اسلامی؛ ایمان، جهاد و شهادت» نامگذاری شده است مراسم باشکوه تجلیل و بزرگداشت مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی شهرستان اهواز همزمان با سراسر کشور تحت عنوان "مهمانی لاله ها” بهمراه غبار روبی و عطرافشانی مزار مطهر شهدا ، با حضور معنوی و گستردۀ مسئولین نظامی، لشکری و کشوری و خانواده های معظم و معزز شهدا، جانبازان، آزادگان، رزمندگان، ایثارگران انقلاب اسلامی و مردم شریف و مؤمن و جوانان برومند از آحاد و اقشار مختلف مردم  شهرستان اهواز، در آرامستان قدیم این شهر بمنظور ادای احترام و تجلیل از مقام شامخ آن عزیزان و خانواده هایشان برگزار گردید.

حسین برون مدیرعامل سازمان آرامستانهای شهرداری اهواز در حاشیه این مراسم عنوان کرد: سعی بر این شد که امسال مراسم سراسری مهمانی لاله ها به میزبانی سازمان آرامستانهای شهرداری اهواز با هماهنگی و همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان با شکوه و عظمت تر از سنوات قبل و با تلاش و همت مضاعف پرسنل سازمان برگزار گردد.

وی افزود: دهه فجر فرصت بازنگری در حفظ ارزش ها و آرمان هاست این دهه در تاریخ ایران اسلامی نقطه ای تعیین کننده و بی مانند به شمار می رود.

همچنین برون این دهه را بازيابي خاطره هاي انقلاب اسلامی دانست و افزود در اين روز ضمن تجديد عهد با شهدای اسلام، انقلاب و رهبر فرزانه کشورمان می بایست این راه روشن و منور را تا آخر و به بهترين وجه بپيمائيم.

در پایان مهدوی مدیر روابط عمومی سازمان آرامستانهای شهرداری اهواز خاطر نشان کرد: همه ساله در اولین پنجشنبه دهه فجر مراسم عطرافشانی و گلریزان مزار شهدای گرانقدر توسط مردم شهیدپرور شهرستان اهواز همزمان با سراسر کشور انجام می گردد. امسال نیز این مراسم در روز پنجشنبه ۱۵ بهمن از ساعت ۱۴ در گلزار شهدای انقلاب اسلامی واقع در آرامستان قدیم شهرستان اهواز و همزمان در ۱۹ هزار و ۳۰۰ گلزار شهدای سراسر کشور با حضور مسئولان محترم و اقشار مردم و خانواده شهدا برگزار گردید.

IMG_2434

IMG_2462

IMG_2426

IMG_2495

IMG_2513


comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
معراج ب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
comment
0
0
comment اقا اطلاع رسانی میکردید ما هم می امدیم
بازم هم خداقوت مهندس
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار