اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۹۶۲۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۲
با حکم شورای حل اختلاف استان خوزستان
ادامه کار سرپرست منصوب شورای شهر کوت عبدالله که متعاقب عزل غیرقانونی شهرداری صورت گرفته فاقد وجاهت قانونی می باشد.
در پي  استدلال و تصمیم برخی از اعضای شورای شهر کوت عبدالله مبنی بر عزل شهردار این شهر به دلیل آنچه آنها عدم سکونت محمد عبیاوی شهردار کوت عبدالله در این شهر  عنوان کردند  سرانجام ، هيات حل اختلاف استان، نسبت به ابقای مهندس محمد عبیاوی شهردار کوت عبدالله رای خود را صادر کرد.

شورای حل اختلاف استان خوزستان  به ریاست دکتر مقتدایی استاندار خوزستان، فرهاد افشار نیا مدیرکل دادگستری استان خوزستان،صالحی نسب نماینده مردم دشت آزادگان و شکاری نماینده شورای استان خوزستان  با دستور بررسی وضعیت شهرداری کوت عبدالله تشکیل جلسه داد که بر اساس تصمیم این شورا ، محمد عبیاوی شهردار این شهر در سمت خود ابقا شد.


اعضای شورای حل اختلاف استان خوزستان در این جلسه مصوب کردند: با عنایت به بررسی پرونده و مذاکرات انجام شده هیات حل استان خوزستان با 3 رای موافق و یک رای مخالف، روند انجام برکناری شهردار کوت عبدالله را با عنایت به تبصره ذیل ماده 7و بند 5 ماده 11 آیین نامه اجرایی تشکیلات انتخاباتی داخلی و امور مالی شوراهای اسلامی و همچنین مواد 73 و 80 قانون شوراهای اسلامی کشور و با ضوابط و مقررات مربوطه تشخیص و استناد هیات رییسه شورای اسلامی شهر کوت عبدالله به آیین نامه داخلی مصوب آن شورارا نیز مغایر با مفاد آیین نامه اجرایی فوق الذکر دانسته و به طبع آن انتصاب سرپرست شهرداری کوت عبدالله را نیز مغایر با ضوابط و مقررات ذیربط از جمله تبصره ماده 73 قانون شوراهای اسلامی کشور تشخیص داد.

بدیهی است ادامه کار سرپرست منصوب شورای اسلامی شهر کوت عبدالله که متعاقب عزل غیرقانونی شهرداری صورت گرفته فاقد وجاهت قانونی می باشد. بر اساس گزارشات رسیده ، در جلسه آینده شورای حل اختلاف استان خوزستان تخلفات شورای اسلامی شهر کوت عبدالله در دستور رسیدگی این شورا قرار خواهد گرفت. 



comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
محمد ارجمندی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۸
comment
1
0
comment سلام خدمت شهردار محترم جناب آقای مهندس عبیاوی بازگشت حق به حقانیت را به شهرداری و مردم شهید پرور کوت عبدالله تبریک عرض مینمایم
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار