اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۹۶۸۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۵
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان خبر داد:
مهندس درویشعلی کریمی از آغاز عملیات اجرایی توسعه و بازسازی تاسیسات آبرسانی روستاهای مسیر خسرج و بهره برداری از 11 پروژه آبرسانی روستایی در ایام دهه مبارک فجر سال جاری خبر داد.
مهندس درویشعلی کریمی از آغاز عملیات اجرایی توسعه و بازسازی تاسیسات آبرسانی روستاهای مسیر خسرج و بهره برداری از 11 پروژه آبرسانی  روستایی در ایام دهه مبارک فجر سال جاری خبر داد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان با تشریح جزییات این پروژه های آبرسانی روستایی گفت: علیرغم همه کمبودها و مشکلات مالی سال1394 در شرکت با لطف و عنایت خداوند منان و تلاش کارکنان شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان آغاز عملیات اجرایی توسعه و بازسازی تاسیسات آبرسانی روستاهای مسیر خسرج و بهره برداری از 11 پروژه آبرسانی روستایی در ایام الله دهه مبارک فجر انجام می شود.

کریمی توضیح داد: پروژه های مجتمع آبرسانی گوری و مجتمع آبرسانی سلیران در شهرستان مسجدسلیمان، بهینه سازی انشعابات مسیر دارخوین ( فاز اول مسیر آبشار) در شهرستان شادگان، بازسازی تاسیسات شبکه توزیع آب روستایی کوثر و پیرزی ( فاز اول) مجتمع آبرسانی روستایی شهیون ( فاز 2) آبرسانی به روستاهای توت علیا و سفلی و چمبره ( فاز اول) در شهرستان دزفول، توسعه تاسیسات ام الغریب در شهرستان باوی، تامین آب روستاهای رامسه و طراح در شهرستان حمیدیه، آبرسانی به روستاهای مسیر صادق آباد بخش مرکزی شهرستان اندیکا، آبرسانی به روستاهای طاهریه و رگبه ( فاز اول) در شهرستان اهواز و توسعه تاسیسات آب روستاهای مسیر شلمچه در شهرستان خرمشهر خواهند بود همچنین آغاز عملیات اجرایی توسعه و بازسازی تاسیسات روستاهای مسیر خسرج نیز دوازدهمین پروژه این شرکت در ایام مبارک دهه فجر است.

کریمی اظهارکرد: مجموع روستاهای بهره مند از آب شرب سالم و بهداشتی در پروژه های مذکور 209 روستا است که جمعیتی بالغ بر 129 هزار و 860 نفر را در قالب بیش از 26 هزار خانوار تحت پوشش خود دارد.

وی با اشاره به اعتبار هزینه شده در پروژه های مذکور گفت: بیش از 32 میلیارد و 331 میلیون تومان برای 11 پروژه قابل افتتاح هزینه و 941 میلیون تومان نیز بابت توسعه و بازسازی تاسیسات روستاهای مسیر خسرج پیش بینی شده است.

کریمی افزود: مجموع طول خطوط انتقال اجرا شده در این پروژه ها حدود 206 کیلومتر است که این موضوع گستردگی و پراکندگی روستاهای تحت پوشش پروژه های مجتمع آبرسانی روستایی در استان خوزستان را نشان می دهد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان افزود: همچنین 199 کیلومتر شبکه توزیع آب شرب در این پروژه ها اجرا شده است.

وی گفت: مخازن هوایی و زمینی به منظور پایداری شبکه توزیع آب شرب با حجمی بالغ بر6 هزار متر مکعب در این پروژه ها ساخته شده است.

گفتنی است در این پروژه ها تعداد 4 ایستگاه پمپاژ نیز احداث و راه اندازی شد.
 
 
عبور از بحران خشکسالی با تعهد و دلسوزی مجموعه آب روستایی خوزستان

خشک شدن 30 حلقه چاه، کاهش دبی رودخانه، خشکسالی و کمبود اعتبارات موجب بروز بحران های در سطح روستاهای استان خوزستان شده بود که بلطف خدا و با همت و همدلی و البته تعهد کارکنان مجموعه آب روستایی از آن عبور کردیم.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان خوزستان مدیرعامل این شرکت گفت: تابستان امسال نیز یکی از سال های بحرانی و سخت برای مجموعه آب روستایی در کل استان بود، چراکه خشک شدن 30 حلقه چاه، کاهش دبی رودخانه، خشکسالی و کمبود اعتبارات سبب شدند تا سالی سخت و بحرانی را سپری کنیم، هرچند که بلطف خدا و همت و همدلی کارکنان به سلامت ازآن عبور کردیم.

کریمی با بیان اینکه این مشکلات و کمبودها موجب پختگی و افزایش تجربه کارکنان شده است، گفت: از بارزترین ویژگی های مجموعه آبفاروستایی در سطح استان وجود نیروی انسانی متعهد و دلسوز است که علیرغم کمبودهایی که وجود داشت اما با تلاش و تعهد به کار خود ادامه دادند.

وی افزود: ارزش و هویت مجموعه آب روستایی و مدیران با سخت کوشی و تعهد کارکنان گره خورده که اگر این نیروی انسانی نباشد هویتی هم وجود نخواهد داشت. بنابراین هر مجموعه باید در ابتدا نیروی انسانی خود را با جدیت مورد توجه قرار دهد تا بتواند بهترین عملکرد را در خدمات دهی به مردم داشته باشد.

کریمی با بیان اینکه مردم انتظار خدمت رسانی دارند و قدردان خدمات ارایه شده خواهند بود، گفت: علیرغم همه کارهایی که صورت می گیرد اما هنوز مکشلات وجود دارد که برای جبران آنها باید بیش از پیش تلاش کرد. مردم روستا مشکلات و درد دل هایی نیز دارند که باید رفت و از نزدیک با آنها روبرو شد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خوزستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکلات مالی این شرکت تاکید کرد: از ابتدای سالجاری تا کنون ساعات و روزهای سختی را سپری کرده ایم و کمبود اعتبارات این شرکت را با چالش جدی برای تامین آب شرب روستاها مواجه کرده و این مهم با سختی های فراوانی همراه است. تامین اعتبارات مورد نیاز در شرایط فعلی بسیار ضروری است و ادامه این روند با وضعیت موجود تقریبا غیر ممکن است.

کریمی در بخش پایانی گفته های خود با بیان این مطلب که در کنار مشکلات مالی خسارات زیادی بدلیل بارندگی های شدید و سیل آسا به آبفاروستایی خوزستان وارد شده است، گفت: از ابتدای سالجاری تا کنون 17 میلیارد و 936 میلیون تومان خسارت ناشی از سیل به تاسیسات آب و فاضلاب روستایی خوزستان وارد شده که تا کنون هیچ اعتباری در این راستا پرداخت نشده و کلیه اقدامات برای حل این بحران ها بصورت موقت انجام شده با دیون بوده است.





comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۱
comment
0
0
comment خدا قوت وخسته نباشید به مدیر عامل محترم وپرسنل زحمتکش وبی ادعای آبفار خوزستان
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار