اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۹۷۲۱
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۷
مقتدایی :
وی افزود: شورای برنامه ریزی خوزستان جزو برترین شوراهای کشور به دلیل کارهای کارشناسی و استدلالات منطقی ارائه شده در این شورا بوده است.
 دکتر عبدالحسن مقتدایی استاندارخوزستان در نشست شورای برنامه ریزی استان که در سرسرای استانداری برگزار شد بااشاره به موفقیت های  شورای برنامه ریزی توسعه و شورای تامین خوزستان گفت : تمامی 6 پیشنهاد شورای برنامه ریزی توسعه خوزستان ازجمله طرح توسعه پایدار و طرح مقابله با ریزگردها که ازسوی دولت درقالب لایحه به مجلس ارایه شده بود  ازتصویب  مجلس شورای اسلامی گذشت و ردیف بودجه ای برای آن هاگذاشته شد.
مقتدایی این موفقیت را به تمامی خدمتگزاران مردم خوزستان تبریک گفت و به تلاش نمایندگان مردم این استان درمجلس شورای اسلامی ارج نهاد.

 استاندارخوزستان این موفقیت را مرهون هماهنگی ها و همدلی بین دستگاههای اجرایی و امنیتی استان خوزستان دانست و افزود: این  موفقیت که بانگاه حمایتی رییس جمهوری و هیات محترم دولت  محقق شده است نتیجه کارجمعی و ویژه ای است  که نصیب استان خوزستان شده است .

 مقتدایی افزود: اتفاقات مهمی درسطح استان خوزستان رخ خواهد داد تا عقب ماندگی این منطقه جبران شود. انتظارهست که کارگروهها به خوبی عمل کننند وطرح های پیشنهادی آنان ازپشتوانه علمی و قابل دفاع برخوردارباشد.

وی  اظهار کرد: به جرات می توان گفت که ظرف یک یکسال و نیم گذشته در تلاشی مجدانه و کارهای کارشناسی و کار مشترک شورای تامین و شورای برنامه ریزی طرح 550 هزار هکتاری در مسیری موفق در دست اجراست.

وی افزود: شورای برنامه ریزی خوزستان جزو برترین شوراهای کشور به دلیل کارهای کارشناسی و استدلالات منطقی ارائه شده در این شورا بوده است.

مقتدایی گفت: البته یکی از موفقیت های شورای برنامه ریزی استان به دلیل هماهنگی آن با شورای تامین و دیگر شوراهای استان بوده است .

استاندار خوزستان با اشاره به بحث ریزگردها و یادآوری اتفاقات سال گذشته در بهمن ماه اظهار کرد: در این زمینه بسیار تدبیر شد و حتی زمانی که از پایتخت خواستار ورود به این موضوع شدند مدیریت استان موافقت نکرد زیرا خود توان انجام این کار را داشت و در نهایت شخص رئیس جمهوری ردیفی برای این موضوع اختصاص دادند.

مقتدایی خاطر نشان کرد:در مجموع عملکرد مدیریت استان خوزستان در برخی نقاط قوی و در برخی نقاط ضعیف بوده اما در مجموع موفق عمل کرده است.

استاندار خوزستان در پایان با اشاره به لزوم اجرای طرح آموزش کشاورزان در صدا و سیما و حضور مستمر مدیران در شورای برنامه ریزی، بر حضور مردم و مسئولان در راهپیمایی 22 بهمن تاکید کرد و گفت: این راهپیمایی برای حضور در انتخابات اسفند ماه و رفراندوم مذاکرات هسته ای تاثیرگذار است و اهمیت خاصی برای نظام دارد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار