اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۹۷۳۹
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۶
معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی نامه ای از اقدامات دکتر شکرالله سلمان زاده معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور در زمینه توانمندسازی مادران باردار و ترویج زایمان طبیعی در استان خوزستان تقدیر نمود

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، دکتر علی اکبر سیاری معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی نامه ای از اقدامات دکتر شکرالله سلمان زاده معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور در زمینه توانمندسازی مادران و ترویج زایمان طبیعی در استان خوزستان تقدیر نمود.
 
در بخشی از این نامه آمده است:
 
جناب آقای دکتر شکرالله سلمان زاده
معاون محترم بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اهواز
 
سرکار خانم دکتر مژگان قاسمی
مدیر سلامت خانواده، جمعیت، تغذیه و مدارس مرکز بهداشت خوزستان

 
سلام علیکم
به پاس تلاش های ارزنده جنابعالی در استقرار و اجرای کلاسهای آمادگی برای زایمان در راستای توانمندسازی مادران و ترویج زایمان طبیعی از شما تشکر و قدردانی میگردد. امید است همواره در ارتقا سطح علمی و فرهنگی مادران این مرز و بوم کوشا باشید.
 

دکتر علی اکبر سیاری
معاون بهداشت

 
گفتنی است با پیگیری های به عمل آمده از سوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، 21 کلاس آموزشی به منظور توانمند سازی مادران و ترویج زایمان طبیعی در محدوده تحت پوشش دانشگاه راه اندازی گردید و 94 % مادران باردار تحت آموزش قرار گرفته که  74% موارد منجر به زایمان طبیعی شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار