اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۹۷۸۲
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۹
دکتر صاکی: درصدد هستیم با حمایت های رئیس دانشگاه، کنگره علوم حرکت بالینی را بصورت بین المللی در سال 95 برگزار نمائیم

روز سه شنبه 27 بهمن ماه 94 اولین کنگره ملی علوم حرکت بالینی با حضور دکتر منوچهر دوایی اولین رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز بعد از انقلاب اسلامی، دکتر محمد رضا هاشمی گلپایگانی وزیر اسبق علوم و استاد دانشگاه امیرکبیر، دکتر اسماعیل ابراهیمی دبیر بورد فیزیوتراپی و استاد دانشگاه علوم پزشکی ایران، دکتر غلامرضا اولیایی عضو هیئت بورد فیزیوتراپی و استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر حسن عشایری استاد دانشگاه علوم پزشکی ایران، دکتر اسماعیل ایدنی رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و جمعی از اساتید و دانشجویان سراسر کشور در تالار شهداء دانشگاه برگزار گردید.

در این مراسم، دکتر نادر صاکی معاون توسعه پژوهش و فناوری دانشگاه بیان داشت: یکی از افتخارات بنده شاگردی دکتر دوایی در بیمارستان گلستان اهواز بوده که تاکید ایشان همیشه بر تقدم اخلاق بر دانش بوده است و نکته ای که من از ایشان آموخته ام این بود که اگر بخواهیم پزشک خوبی برای مردم باشیم، باید همیشه اصول و قواعد اخلاقی را در کنار کار، مدنظر داشته باشیم.

وی با بیان اینکه در متن برگزاری این کنگره افراد و ایده های بزرگی قرار دارد، ادامه داد: سیاست معاونت توسعه پژوهش و فناوری دانشگاه بر این است که کارهایی را انجام دهیم که در کشور سرآمد و نمونه باشند. برپایی این کنگره با حمایت ها و مساعدت های دکتر ایدنی رئیس دانشگاه نمونه ای از نمادهای حرکتی دانشگاه و افتخاری دیگر جهت نشان دادن نام جندی شاپور در سطح ملی است.

صاکی با بیان اینکه این کنگره در 3 روز در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز برگزار می شود، گفت: درصدد هستیم با حمایت های رئیس دانشگاه، کنگره علوم حرکت بالینی را بصورت بین المللی در سال 95 برگزار نمائیم و همچنین تاکید ما بر این است که دبیرخانه دائمی این کنگره را در دانشکده توانبخشی دانشگاه مستقر نمائیم.

وی ادامه داد: برای نشان دادن توانایی های دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز این نوید را می دهم که ان شاءالله کنگره تاریخ جندی شاپور در اردیبهشت ماه 95 برگزار گردد و تدارکات اولیه برگزاری این کنگره را بصورت کامل انجام داده ایم.

معاون توسعه پژوهش و فناوری دانشگاه ضمن تشکر ویژه از دکتر محمد جعفر شاطر زاده رئیس دانشکده توانبخشی و دکتر فاطمه اسفندیار پور دبیر علمی کنگره علوم حرکت بالینی، اظهار داشت: سیاست معاونت توسعه پژوهش و فناوری حمایت از فعالین حوزه پژوهش بوده که خوشبختانه دانشکده توابخشی یکی از دانشکده های فعال پژوهشی دانشگاه محسوب می شود.

صاکی در پایان بیان داشت: تعداد 90 مقاله به دبیرخانه کنگره ارسال که از این تعداد 43 مقاله بصورت سخنرانی و 35 مقاله به صورت پوستر پذیرفته شده اند و در طول برگزاری کنگره 12 سخنران ویژه نیز با بیان مطالب علمی خود ما را در برپایی هر چه بهتر این کنگره یاری می رسانند.















نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار