اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۹۸۰۰
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷
نامزدهای مورد حمایت شورای عالی اصلاح طلبان خوزستان برای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از سوی ستاد ائتلاف اصلاح طلبان استان اعلام شد.
محمد کیانوش راد رئیس شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان استان خوزستان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در جلسه جمع بندی این شورا در هشت حوزه برای معرفی افراد مورد نظر به توافق رسیدیم.

وی گفت: در حوزه اهواز،باوی،کارون و حمیدیه از میان 13 نامزد اصلاح طلب پس از رای گیری اعضا همایون یوسفی، علی ساری ،حمید لویمی و جواد کاظم نسب الباجی بیشترین رای اعضای شورا را کسب کردند به همین دلیل سه نفر اول به عنوان کاندیداهای مورد حمایت شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان استان مشخص شدند.

وی گفت: از آنجائیکه حمید لویمی از حوزه شوش ثبت نام کرده و سپس خواستار انتقال حوزه به اهواز بوده اما اشکالی از نظر عدم اقدام به موقع فرمانداری صورت گرفته است و این موضوع مورد سوال واقع گردیده و مقرر شده از فرمانداری و استانداری نسبت به موضوع عدم اقدام به انتشار نام لویمی در حوزه اهواز استعلام گردد.

کیانوش راد تصریح کرد: بدین ترتیب ما به دنبال بررسی اعتراض نسبت به عدم انتقال وی به حوزه اهواز هستیم و مقرر گردید در صورتیکه با انتقال لویمی به اهواز موافقت نشود نامزدهای مورد حمایت مجمع اصلاح طلبان استان آقایان یوسفی، ساری و کاظم نسب باشند.
وی گفت: شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان با وحدت و همدلی به دنبال حل مسئله ایجاد شده برای لویمی است و هیچگونه اختلاف نظری در این زمینه بین اعضای شورا وجود ندارد.

وی در ادامه نامزدهای مورد حمایت شورای هماهنگی اصلاح طلبان استان خوزستان در هفت حوزه دیگر از 14 حوزه انتخابیه استان خوزستان را به این شرح اعلام کرد:

***حوزه انتخابیه شوش: سید رسول موسوی 

*** حوزه انتخابیه آبادان: سیدحسین دهدشتی، غلامرضا فیروزی و فریده حمیدی

***حوزه انتخابیه بندر ماهشهر، امیدیه و هندیجان: علی دژمان

***حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر: شمس الله بهمئی

***حوزه انتخابیه بهبهان، زیدون و آغاجاری: محمدرضا ضرغامی

***حوزه انتخابیه خرمشهر: صالح سواری زاده

*** حوزه انتخابیه شادگان: هاشم خنیفری 

وی گفت: بر اساس بررسیهای همه جانبه این شورا ، اصلاح طلبان استان خوزستان از هیچ نامزدی در حوزه انتخابیه ایذه و باغملک حمایت نمی کنند.

وی در پایان با انتقاد از برخی رسانه های وابسته به حزب رقیب اصلاح طلبان که از اختلاف در جبهه اصلاح طلبان برای معرفی نامزدهای خود خبر داده اند گفت: هیچ اختلاف نظری بین اعضای شورای هماهنگی اصلاح طلبان وجود ندارد و همگی با اتحاد و همدلی و انسجام و هماهنگی و با توجه به رای اکثریت اعضا به دنبال تحقق اهداف شورا در استان و حمایت قاطع از دولت روحانی هستیم.

سید جابر موسوی رئیس ستاد ائتلاف اصلاح طلبان استان خوزستان نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بیش از 40 نفر از نامزدهای رده اول و دوم اصلاح طلبان در این دوره از مجلس ردصلاحیت شده اند. 

وی شعار شورای اصلاح طلبان را ' هر شهروند، یک ستاد' عنوان کرد و افزود: از همه همشهریانی که به سرنوشت مردم و بهبود وضعیت اقتصادی، فرهنگی و سیاسی کشور علاقه مند هستند، تقاضا داریم به هر شکل ممکن به این شورا کمک کنند.

شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان خوزستان متشکل از 50 نفر از اعضای اصلاح طلب است که مهرماه امسال طی انتخابات معرفی شدند.
نمایندگانی از انجمن اسلامی معلمان، حزب کارگزاران سازندگی، انجمن مهندسان، انجمن فارغ التحصیلان، حزب اسلامی کار، اصلاح طلبان عرب و حزب اعتماد ملی، به عنوان اعضای هیات رئیسه شورای هماهنگی اصلاح طلبان خوزستان انتخاب شدند.

سیدجابر موسوی، روزبه کردونی، طاهره عیدی زاده، محمدرضا شجاعی، فرید ممبینی، جمال درویش و عبیات هیات رئیسه این شورا هستند.

در انتخابات اعضاء، سید جابر موسوی به عنوان رئیس دوره ای این هیات برای مدت شش ماه انتخاب شد.

به گزارش ایرنا خوزستان دارای 18 کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است و 14 حوزه اصلی و 13 حوزه فرعی دارد.
انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان به صورت همزمان در هفتم اسفند برگزار می شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار