شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۹۸۱۳
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۱
در اینجا لازم است اعلام کنم که حاضرنیستم حتی یکساعت بابت من تاخیری در پیشرفت و موفقیت و انسجام اصلاح طلبان پدید آید لذا به جهت پیشبرد کارها و انسجام اصلاح طلبان و با تشکر از اعتماد کلیه عزیزانی که در شورای سیاستگذاری به من اعتمادکردند اعلام میکنم امکان صبر و انتظار برای رسیدن تایید نامه ام بیشتر از این صحیح نیست
شوشان-حاج حمید لویمی از کاندیداتوری دهمین دوره ی مجلس شورای اسلامی با انتشار نامه ای خبر از کناره گیری از انتخابات دهمین مجلس شورای اسلامی داد. متن این نامه که از سوی وی منتشر شده به شرح زیر است:

 سلام برادران و دوستان عزیز و فداکار اصلاح طلب. همان طور که مطلعید، بر اساس اعتماد اکثریت شورای سیاست گذاری به عنوان کاندیدای اصلاح طلبان انتخاب شدم اما گویا قسمت نیست که این اعتماد به صحنه انتخاب مردم برسد. همان طورکه قبلا عرض شد، امروز صبح بابت پیگیری اصلاح نامه اعلام عدم موافقت با تغییر حوزه انتخابیه ام به اهواز و به استانداری مراجعه کردم که توسط متصدی مربوطه(آقای جهانگیری)اعلام شدکه نامه ای به شورای نگهبان در تهران ارسال شده و باید منتظر پاسخ نامه بمانید. پرسیدم که پاسخ این نامه چقدر به طول می انجامد که در پاسخ گفته شد به احتمال زیاد ممکن است جواب نامه شما چند روز به طول انجامد. در اینجا لازم است اعلام کنم که حاضر نیستم حتی یک ساعت بابت من تاخیری در پیشرفت و موفقیت و انسجام اصلاح طلبان پدید آید لذا به جهت پیشبرد کارها و انسجام اصلاح طلبان و با تشکر از اعتماد کلیه عزیزانی که در شورای سیاستگذاری به من اعتمادکردند، اعلام می کنم امکان صبر و انتظار برای رسیدن تایید نامه ام بیشتر از این صحیح نیست و از همه دوستان و همراهان تشکر میکنم و با عذرخواهی از همه عزیزان انصراف خود را از کاندیداتوری انتخابات مجلس دهم در شهر اهواز اعلام می نمایم و حمایت خود را از لیست اعلامی شورای سیاستگذاری استان خوزستان اعلام می نمایم... ودر پیشبرد اهداف اصلاحات باز هم خدمتگذار و همراه عزیزان همراه حواهم بود. لیست اعلامی شورای سیاستگذاری که به ترتیب آقایان 1) دکترهمایون یوسفی 2) دکترعلی ساری 3) جوادکاظمی نسب(الباجی) موردحمایت این جانب می باشد.
من الله توفیق
حمید لویمی
29 بهمن 1394
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار