اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۹۸۲۲
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۱
 بیانیه اعلام حمایت ستاد پروفسور مهرعلی زاده از کاندیداهای شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان استان خوزستان
 

ستاد پروفسور یداله مهرعلی زاده عضو هیات علمی دانشگاه شهید چمران اهواز، در بیانیه ای از کاندیداهای منتخب شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان استان در اهواز حمایت کرد.

 

به گزارش روابط عمومی حزب اعتماد ملی منطقه خوزستان، متن این بیانیه بدین شرح است.

بسم الله الرحمن الرحیم

با آغاز تبلیغات انتخاباتی کاندیداهای مجلس شورای اسلامی، شور و هیجانی وصف ناپذیر فضای سیاسی، اجتماعی کشور را دربرگرفته است. نسیم اصلاحات و اعتدال وزیدن گرفته است و به زودی به طوفانی برای تغییر تبدیل می شود. همه جا صحبت از تغییر است و خانه تکانی.

اینجانبان اعضای ستاد انتخاباتی پروفسور یداله مهر علی زاده، با وجود رد صلاحیت کاندیداهای محبوب و چهره های اثرگذار دانشگاهی مورد حمایت خود یعنی پروفسور یداله مهر علی زاده، دکتر ولی الله شجاعپوریان، پروفسور برات قبادیان، علی عماد و ... دست از تلاش برنداشته و همچنان در صحنه انتخابات حاضر بودیم تا اکنون که به حول و قوه الهی شورای توانمند سیاستگذاری اصلاح طلبان استان خوزستان، توانسته است سه کاندید در حوزه انتخابیه اهواز معرفی نماید.

اکنون ضمن اعلام حمایت صریح و بدون قید و شرط از سه کاندید متعهد و اخلاق مدار جبهه اصلاح و اعتدال، یعنی

1- دکتر همایون یوسفی

2- دکتر علی ساری

3- جواد کاظمی نسب الباجی

تمام امکانات و نیروی انسانی خود را در کمیته های دانشجویی، بانوان، جوانان، اقوام، اصناف ، اقلیت ها ، فرهنگیان و ... در اختیار اصلاحات قرار داده و برای بسط اخلاق و عقلانیت و کار و حقوق شهروندی تلاش خواهیم کرد.

همچنین از تمامی اساتید ، دانشجویان ، فرهنگیان و ... که در این مدت کوتاه از ستادهای «برخیز به مهر» اعلام حمایت کردند درخواست می شود روز جمعه 7 اسفند با رای خود به سه نفر شایسته جبهه اصلاحات در اهواز و دیگر گزینه های شورای سیاستگذاری در کل کشور، «گام دوم» برای ساختن ایرانی، آباد و آزاد و سربلند را محکم بردارند.

در پایان از کاندیداهای سربلندی که در حمایت از کاندیدهای جبهه اصلاحات انصراف«عارفانه» دادند من جمله آقایان حمید لویمی و کوروش جهانگیری باورصاد تشکرو قدردانی فراوان می نماییم.

روزی ما دوباره کبوترهایمان را پیدا خواهیم کرد و مهربانی دست زیبایی را خواهد گرفت.

روزی که کمترین سرود بوسه است و هر انسان برای هر انسان برادری است.

 ستاد انتخاباتی پروفسور یداله مهر علی زاده
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار