شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۹۸۸۶
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۳
دکتر ایدنی: جلب رضایت و تکریم ارباب رجوع از مهمترین وظایف مسئولان دانشگاه و ارائه دهندگان خدمت بوده و راه اندازی میز خدمت در راستای طرح تکریم ارباب رجوع، خدمتی شایسته به شهروندان و مراجعین است

به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، میز خدمت در راستای اجرای طرح تکریم ارباب رجوع در معاونت غذا و دارو دانشگاه با حضور دکتر اسماعیل ایدنی رئیس دانشگاه، دکتر منصور آرزومند مشاور رئیس دانشگاه و رئیس اداره بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات دانشگاه و دکتر حسین برزگر معاون غذا و دارو دانشگاه افتتاح و راه اندازی گردید.

رئیس دانشگاه در این مراسم ضمن تقدیر از دکتر برزگر به دلیل راه اندازی میز خدمت جهت تکریم ارباب رجوع، گفت: راه اندازی میز خدمت در راستای طرح تکریم ارباب رجوع، خدمتی شایسته به شهروندان و مراجعین است.

وی اظهار داشت: با راه اندازی میز خدمت و دفتر طرح تکریم ارباب رجوع، اطلاع‌رسانی مناسب به مراجعان در زمینه نحوه ارائه خدمات از طریق گفتگوهای رو در رو، اهداء بروشور، مطالب مندرج در پوستر و تابلوی اعلانات و از همه مهمتر پیگیری موارد از طریق سیستم اتوماسیون اداری و استقرار سیستم الکترونیکی صورت می پذیرد.

ایدنی گفت: جلب رضایت و تکریم ارباب رجوع از مهمترین وظایف مسئولان دانشگاه و ارائه دهندگان خدمت و افرادی است که مستقیما با مردم و مراجعین سر و کار دارند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور  اهواز در ادامه خاطر نشان کرد: افزایش کیفیت و کمیت خدمات از جمله تسریع در ارائه خدمات (با کاهش بروکراسی و رفت و آمدها)، پاسخگویی و ارائه خدمات به صورت شبانه‌روزی با راه اندازی شماره تلفن های 1490 و سامانه های الکترونیکی حوزه های مختلف غذا، دارو و آزمایشگاه در این معاونت مشهود است که حقیقتا جای تقدیر دارد.

دکتر آرزومند نیز در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش های معاونت غذا و دارو دانشگاه در راه اندازی میز خدمت و دفتر طرح تکریم ارباب رجوع گفت: سرعت، دقت و کیفیت انجام امور مسلماً نقش زیادی در مراجعه ارباب‌رجوع به ادارات بازی می‌کند اما مهم‌تر از آن نحوه رفتار و برخورد با خدمت گیرندگان است چراکه ایجاد حس اعتماد در مردم و رضایتمندی آنان از نحوه ارائه خدمات تأثیر مستقیمی در پیشرفت عملکرد آن سازمان دارد.

وی افزود: راه اندازی میز خدمت و دفتر طرح تکریم ارباب رجوع به منظور ایجاد ساز و کار لازم در ارائه خدمات مطلوب و مؤثر به شهروندان و برخورد مناسب کارکنان با مراجعان و نهادینه شدن موضوع رضایتمندی ارباب رجوع اقدام خوب و شایسته ای است که ان شاءالله بتواند رضایت مردم را به دنبال داشته باشد.

در پایان دکتر حسین برزگر بیان داشت: پیگیری و رفع مشکلات دارویی ارباب رجوع در کوتاهترین زمان، مهمترین دغدغه ما در معاونت غذا و دارو است که به یاری خدا و با راه اندازی سامانه های الکترونیک این امر محقق خواهد شد.

وی در خصوص مشکلات تامین داروی جانبازان که توانایی مراجعه حضوری به معاونت را ندارند گفت:
در راستای طرح تکریم برای رفع مشکلات و دغدغه دارویی این عزیزان، با ایجاد راهکارهای لازم و تدابیر جدید تلاش کردیم داروی مورد نیازشان را در اسرع وقت، درب منزلشان تحویل دهیم.

گفتنی است دکتر ایدنی به همراه دکتر آرزومند و دکتر برزگر پس از افتتاح میز خدمت و دفتر طرح تکریم ارباب رجوع، از بخش های مختلف آزمایشگاه کنترل کیفی مواد غذایی معاونت غذا و دارو بازدید و از نزدیک با کارکنان این آزمایشگاه به گفت و گو پرداختند.









نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار