شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۹۸۹۸
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۳
اساتید حوزه و دانشگاه و منتخبین مردم+تصاویر
کاظم نسب الباجی: آیت الله موسوی جزایری همچون پدر دلسوز بر مسائل استان اشراف کامل دارند و همچون چتری که بالای سر همه مردم استان خوزستان در کنار مردم خوزستان هستند.
شوشان
گفتگو ها : علیرضا عبدالله نژاد- سیدمهدی نیر
 عکاس : رضا قاسمپور


گروهی از اقشار مختلف مردم ولایتمدار استان خوزستان با حضور در ستاد آیت الله موسوی جزایری آمده بودند ضمن اعلام بیعت دوباره با نماینده ولی فقیه در استان بر حضور حداکثری خود در پای صندوق های رای در روز هفتم اسفندماه سال جاری تاکید کنند.

همزمان با پنجمین  شب از شروع آغاز فعالیت ستاد مرکزی انتخاباتی آیت الله موسوی جزایزی نماینده  ولی فقیه در استان خوزستان میزبان کاندیداهای پنجمین دوره مجلس شورای اسلامی از طیف ها و گرایشات سیاسی مختلف ، نخبگان و فعالان سیاسی و اجتماعی ،شیوخ و برزگان طوایف لر، بهئمی، عرب و بختیاری و اقشار مختلف مردم بود.

دکتر جواد کاظم نسب الباجی کاندیدای مورد حمایت اصلاح طلبان استان خوزستان
نیز گفت: مجلس خبرگان رهبری یکی از پایه های اساسی نظام جمهوری اسلامی است.حضور حداکثری در انتخابات مجلس خبرگان رهبری تقویت کننده نظام جمهوری و ولایت فقبه است.

کاظم نسب الباجی افزود: آیت الله موسوی جزایری همچون پدر دلسوز بر مسائل استان اشراف کامل دارند و همچون چتری که بالای سر همه مردم استان خوزستان در کنار مردم خوزستان هستند. شخصیت ایشان فراملی و فرامنطقه ای است و علمای سایر بلاد اسلامی برای ایشان احترام خاصی قائل هستند.مردم ولایتمدار خوزستان با رای بالا به آیت الله موسوی جزایری قدرانی خاص خود را به ایشان و سادات جزایری نشان خواهد داد.

سیدحمزه حسینی شهپیری کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز گفت:یز با اعلام حمایت از کاندیداتوری آیت الله موسوی جزایری گفت: برگزاری انتخابات در نظام جمهوری اسلامی نشانگر حاکمیت مردم بر سرنوشت خویش است. یکی از دستاورهای مهم در نظام جمهوری اسلامی برگزاری انتخابات است. باید با مشارکت حداکثری در این انتخابات پاسداشت این میراث بزرگ انقلاب اسلامی باشیم.

حسینی شهپیری  گفت: در این میان انتخابات مجلس خبرگان رهبری از انجاییکه نامزدهایی در معرض رای و قضاوت مردم قرار می گیرند که می بایست علاوه بر شایستگی و صلاحیت های لازم ، از پشتوانه اجتهاد و فقهی نیز برخوددار باشند. دفاع و صیانت از رهبری نظام بر عهده این مجلس گذاشته شده است و به همین دلیل باید مردم در انتخاب اعضای آن به مراجع مورد تایید نظام نگاه کنند و توصیه های انان مبنی بر معرفی نمایندگان اصلح توجه کنند.

وی به شخصیت آیت الله موسوی جزایری اشاره کردو گفت: آیت الله موسوی جزایری از سلاله جلیلیه  علامه کبیر آیت الله سید نعمت الله جزایری می باشند و پیشنیه تاریخی این سادات جلیله در تاریخ شیعی و تاثیر آنان در سالم سازی و رسیدگی به امور مسلمین در استان خوزستان زبانزد عام و خاص بوده است. حوزه علمیه جزایری در شوشتر یادگار ارزشمندی است که علمای بزرگی را به جامعه معرفی کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین قربانعلی سعادت نیا مسئول نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر خوزستان
نیز گفت: به واسطه جایگاه بسیار مهم و اثرگذار رهبری در نظام جمهوری اسلامی که به یمن حرکت پیامبرگونه رهبری انقلاب باعث استقرار ولایت فقیه شد مجلس خبرگان نیز  به دلیل رسالت اصلی خود که همانا نظارت بر صفات رهبری و انتخاب رهبری است از جایگاه والایی برخوددار است.

عضو شورای شهر اهواز بیان داشت: مجلس خبرگان رهبری در روز  خرداد 68 توانست با انتخاب حکیمانه و مدبرانه جانشین امام راحل را انتخاب کند و دل دوستداران انقلاب را شاد و دشمنان را مایوس و ناامید کند. هنوز که هنوز است مسلمانان از سقیفه بنی ساعده رنج می برد لذا مردم استان خوزستان باید با ظرافت و دقت خاصی دست به انتخاب نمایندگان مجلس خبرگان رهبری بزنند. الحمدلله شورای نگهبان هفت نفر از مجتهدان و فقها را واد صلاحیت علمی دانسته و در این میان آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان همچون نگین انگشتری و خورشید تابان و چهره درخشان می درخشد. وی بیان داشت: آیت الله موسوی جزایری تکیه گاه و مامن اقوام و گروه های سیاسی و زعیم حوزه های علمیه استان خوزستان است. آیت الله موسوی جزایری بییش از 4 دهه است که خدمات شایانی به انقلاب و مردم استان خوزستان کرده است.

این روحانی برجسته بیان داشت: آیت الله موسوی جزایری از شخصیت های تراز اول کشور می باشد. آیت الله جزایری معتمد امام و رهبری است. راه اندازی و پویایی حوزه علمیه اهواز و دانشگاه امیرالمومنین و تربیت هزاران طلبه علوم دینی و راه اندازی شبکه الاهواز از برکات وجود آیت الله موسوی جزایری در استان است.

 سالم چوهیلی مسئول انجمن صائبین مندائی در استان خوزستان نیز گفت: در سال های اخیر جلسات متعددی با نماینده ولی فقیه در استان داشتیم. آیت الله موسوی جزایری همیشه با صائبین مندائی برخورد اخلاقی بسیار شایسته ای دارند. صائبین مندایی همواره احترام خاصی برای آیت الله موسوی جزایری قائل هستند و متقابلا صائبین مندایی نیز برای  ایشان احترام قائلند. آیت الله موسوی جزایری نخستین روحانی بوده اند که در ابتدای انقلاب اسلامی نامه درخواست ما از امام خمینی را به معظم له تقدیم کردند. صائبین مندائی از کاندیداتوری آیت الله موسوی جزایری حمایت قاطع می کند. صائبین مندایی از ایشان می خواهد در جلسات مجلس خبرگان رهبری موضوع به رسمیت شناختن اقلیت صائبی در ایران را مطرح کنند. صائبین مندائی پیروان حضرت یحیی پیامبر هستند.

غلامرضا سبزعلی عضو شورای شهر اهواز و یادگار 8 سال دفاع مقدس نیز گفت: آیت الله موسوی جزایری را از قبل از انقلاب می شناسم. اما تبلور آشنایی من با ایشان به دوران دفاع مقدس برمی گردد. آیت الله موسوی جزایری بارها و بارها برای تقویت روحیه و قوت قلب رزمندگان اسلام در خط مقدم جبهه های نبرد حق علیه باطل حضور مستمر داشتند. ایشان محبوبیت خاصی در میان همه اقوام ایرانی دارد. آیت الله موسوی جزایری به عنوان یک پدر معنوی نقش اساسی و محوری در مدیریت استان در همه بحران ها ، فرصت ها و تهدیدها داشته اند. ایشان همواره مدافع منافع استان در مسائل مختلف از جمله بحث انتقال آب کارون به فلات مرکزی بودند.

حجت الاسلام علیرضا کریمی رییس سابق شورای شهر مسجدسلیمان نیز گفت:آیت الله موسوی جزایری از موفق ترین نمایندگان ولی فقیه در کشور هستند. ایشان از همه آزمون های سخت در عرصه های مختلف در استان خوزستان سربلند بیرون آمده اند. در عرصه دفاع از میهن اسلامی سرآمد و پیشتاز بودند. اکنون نیز در عرصه های فرهنگی ، سیاسی و اجتماعی نیز ابتکارات و اقدامات منحصر به فردی را به سرانجام رسانده اند. همه ما وظیفه داریم با رای بالا از ایشان قدرشناس زحمات طاقت فرسایش باشیم. از آنجایی که نقطه قوت نظام جمهوری اسلامی مبحث ولی فقیه است حمایت از افرادی که در تبعیت از معظم له پیشقدم هستند وظیفه شرعی و انقلابی ماست. این مهم با رای دادن به شخصیت هایی همچون آیت الله موسوی جزایری میسور می شود.

رضا علیجانی مدیرخانه مطبوعات خوزستان نیز گفت: مجلس خبرگان رهبری وظیفه اصلی نظارت بر استمرار صفات رهبری است. مردم باید با یک بینش عمیق و با آگاهی کامل در انتخابات خبرگان شرکت کنند. حضور گستره مردم در این انتخابات تثبیت و بالندگی و شکوفایی آن موثر است و باعث دلسردی دشمنان خواهند شد. 

علیجانی افزود: آیت الله موسوی جزایری ستون نیروی های انقلاب در قبل از انقلاب بودند. در دوران دفاع مقدس نقش محوری و اساسی و کیفی داشتند و در ایجاد انگیزه نیروهای مردمی و بسیحی نقش بی بدیلی داشتند. تقویت ایشان تقویت نظام و روحانیت اصیل است.  وی افزود: قبل از انقلاب مسجد وبیت ایشان  مامن وملجا مبارزین استان بود وبعد از انقلاب هم شما به عنوان نماینده حضرت امام(ره)ومقام معظم رهبری خدمات ارزشمندی را به مردم غیور خوزستان نمودید.حضور گرم شان  درکناررزمندگان اسلام دردوران دفاع مقدس فراموش شدنی نیست.وازابتدای انقلاب تاکنون اقوام خوزستان را با تدبیر شایسته زیر پرچم اسلام وروحانیت جمع کردید وبه شایستگی سکان هدایت خوزستان سرافراز رادر دست گرفتید.

مدیرخانه مطبوعات خوزستان از حمایت قاطع جامعه رسانه ای استان خوزستان از کاندیداتوری آیت الله موسوی جزایری خبر داد و از همه اقشار مختلف مردم استان خوزستان خواست با حضور حماسی خود در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی بار دیگر توطئه های دشمنان قسم خورده این نظام را خنثی کنند و گام بلندی دیگر در راستای اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران بردارند.

حسین برون مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اهواز   با اعلام حمایت از کاندیداتوری آیت الله موسوی جزایری گفت: برگزاری انتخابات در نظام جمهوری اسلامی نشانگر حاکمیت مردم بر سرنوشت خویش است. یکی از دستاورهای مهم در نظام جمهوری اسلامی برگزاری انتخابات است. باید با مشارکت حداکثری در این انتخابات پاسداشت این میراث بزرگ انقلاب اسلامی باشیم.

برون  گفت: در این میان انتخابات مجلس خبرگان رهبری از انجاییکه نامزدهایی در معرض رای و قضاوت مردم قرار می گیرند که می بایست علاوه بر شایستگی و صلاحیت های لازم ، از پشتوانه اجتهاد و فقهی نیز برخوددار باشند. دفاع و صیانت از رهبری نظام بر عهده این مجلس گذاشته شده است و به همین دلیل باید مردم در انتخاب اعضای آن به مراجع مورد تایید نظام نگاه کنند و توصیه های انان مبنی بر معرفی نمایندگان اصلح توجه کنند.

این مقام اجرایی به شخصیت آیت الله موسوی جزایری اشاره کردو گفت: آیت الله موسوی جزایری از سلاله جلیلیه  علامه کبیر آیت الله سید نعمت الله جزایری می باشند و پیشنیه تاریخی این سادات جلیله در تاریخ شیعی و تاثیر آنان در سالم سازی و رسیدگی به امور مسلمین در استان خوزستان زبانزد عام و خاص بوده است. حوزه علمیه جزایری در شوشتر یادگار ارزشمندی است که علمای بزرگی را به جامعه معرفی کرده است.

 مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اهواز  بیان داشت: آیت الله موسوی جزایری دارای یک اصالت تاریخی دینی است و نقش حساس ایشان در عرصه های مختلف استان خوزستان بر همگان مشهود است. ایشان زعیم حوزه های علمیه استان خوزستان هستند و با پرورش طلاب علوم دینی گام مهمی در ترویج و بسط مذهب شیعی در استان و تربیت نیروهای متعهد و حزب الهی داشتند.

حجت الاسلام سیدنصرت الله موسوی استاد حوزه آیت الله بهبهانی در خصوص اهمیت مجلس خبرگان رهبری گفت: یکی از پایه های اساسی انقلاب اسلامی وجود رهبری آگاه ، عالم ، دلسوز و شجاع است. بحمدلله در نظام ولایی جمهوی اسلامی رکن رکین ولایت فقیه اساس نظام است و تا زمانی که پستیبان ولایت فقیه باشیم خود را در مقابل توطئه های دشمنان بیمه کرده ایم.  آیت الله موسوی جزایری  در طلبگی، انقلابی بودن، پشتیبان مردم بودن، پافشاری بر ارزشهای الهی و انقلابی، صیانت از دستاوردهای و حقوق ملت ایران و ارزشهای الهی یک فرد مخلص ، پاک و مومن هستند.شخصیت ایشان خستگی ناپذیر و دارای پشتوانه مردمی خوبی هستند.



























نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار