اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۹۸۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۲
بزرگترین ائتلاف
لیست اعلام شده از سوی این گروه معمولا درصد بالایی پیروز انتخابات خواهند بود. صوت الشعب در مجلس خبرگان در استان خوزستان از آیت الله سید محمد علی موسوی جزائری،آیت الله شیخ عباس کعبی،آیت الله محسن حیدری،آیت الله شیخ عبدالکریم فرحانی ،آیت الله محمد حسین احمدی شاهرودی حمایت قاطع و تمام قد نموده است
صوت الشعب یکی از ائتلافهای بزرگ انتخاباتی خوزستان است که در انتخابات مختلف اسامی کاندیداهای مورد حمایت خود را در قالب لیست هایی تحت عنوان صوت الشعب به معنی صدای ملت اعلام می کند .نکته جالب این است که از لیست اعلام شده از سوی این گروه معمولا درصد بالایی پیروز انتخابات خواهند بود. صوت الشعب  در مجلس خبرگان در استان خوزستان از آیت الله سید محمد علی موسوی جزائری،آیت الله شیخ عباس کعبی،آیت الله محسن حیدری،آیت الله شیخ عبدالکریم فرحانی ،آیت الله محمد حسین احمدی شاهرودی حمایت قاطع و تمام قد نموده است و جلسات سخنرانی و حمایتی مختلفی در سطح استان برگزار نموده است . اما در مجلس شورای اسلامی و در حوزه های انتخابیه مختلف در سطح استان خوزستان به شکل ذیل اعلام شد:

اهواز:آقایان دکتر سید احمد موسوی،دکتر سید کریم حسینی و دکتر شبیب جویجری 

آبادان:آقایان دکتر عامر کعبی ،دکتر سید علی موسوی جرف ،دکتر جلیل مختار

ماهشهر:دکتر جمال صالح زاده

شوش:دکتر سید رسول مو سوی

رامهرمز:علیرضا شریفی

شوشتر: فاخر باوی

دشت آزادگان: رحیم الهایی سحر

خرمشهر:حاج صاح سواریان

شادگان:شیخ مجید شاوردی(ناصری نژاد)
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۷
comment
0
0
comment مدیران محترم شوشان امیدوارم مطلب سانسور خبری نشود بدلیل انتقاد از رفیق صمیمی شما.
اما در تعجبم آقای سیدرسول موسوی که لیسانسه هستند. دکتری از کجا آمد و آیا واقعا ایشان شایسته نمایندگی مردم شوش هستند و اصلا در بین مطبوعات و اهل قلم شآن و جایگاهی دارند.شما که خوب رفتار و عملکرد آفتاب پرستانه وی را می دانید چرا حمایتش می کنید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار