شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۹۹۱۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۳
انتظار دارم این بار نیز مانند همه ادوار گذشته و حتی با شکوه تر از آنها در پای صندوق های رای حاضر شوید
 استاندار خوزستان در پیامی مردم استان را به حضور در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در روز هفتم اسفند ماه دعوت کرد.

به گزارش ایرنا در این پیام که نسخه ای از آن روز پنجشنبه به ایرنا ارسال شد آمده است: مردم عزیز و رشید خوزستان فردا جمعه هفتم اسفند ماه 1394، به حول و قوه الهی انتخابات مهم و سرنوشت ساز دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

عبدالحسن مقتدایی افزود: انتخابات از آن جهت که با فطرت انتخاب گر انسان، همسویی و هم خوانی دارد به خودی خود فرآیندی است میمون و مبارک و فرصتی است تا یک ملت به جای اینکه سرنوشت خود را به تصادف و شانس بسپارد، آستین همت بالازده و با آگاهی و شناخت، در سرنوشت خود دخالت نماید.

وی اظهار کرد: فرصت خدمت همچون گوی غلتانی در میان برگزیدگان مردم، دست به دست می شود و این اصلی ترین ماحصل مردم سالاری است.

استاندار خوزستان افزود: انتخابات یکی از با ارزش ترین تجارب اجتماعی بشر است و به نوبه خود حس اعتماد به نفس، حس مسئولیت پذیری و صدها صفت ارزنده دیگر را در جامعه می گستراند و علاوه بر همه این مزایای با ارزش، انتخابات برای ملت ما، مانور بزرگ و موثری است.

وی تصریح کرد: شواهد تاریخی پس از پیروزی انقلاب اسلامی، نشان می دهد که هرگاه حضور مردم در صحنه انتخابات پررنگ بوده است بدخواهان ملت، تا مدتی در حیرت و سرگردانی مانده اند و مهر سکوت بر لب نهاده اند.

وی افزود: مردم شریف خوزستان ، این سرزمین مقدس از آن شماست و عزت، سربلندی، شکوه و افتخار آن بستگی به همت والای شما دارد.

استاندار خوزستان در پایان تاکید کرد: انتظار دارم این بار نیز مانند همه ادوار گذشته و حتی با شکوه تر از آنها در پای صندوق های رای حاضر شوید و روح مطهر امام راحل و ارواح پاک شهیدان را خشنود نمایید.
comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۲
comment
comment
همشهرى
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۷
comment
0
0
comment شوشان ابتدائي ترين اصل را رعايت نكردى پيام استاندار بعد از فرماندار چه چيز را ميخواهيد نشان دهيد؟
comment
راوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۰
comment
0
0
comment فرقی نداره استاندار تو قلب مردم جاداره دوستش داریم انسانی کامل ،دوستداشتنی ،عاشق خوزستان ودل سپیدش برای مردم روشنه از همه مهمتر بچهخوزستان وقلبش برا خوزستان میتپه دوستش داریم دوستشداریم تا چشم بد خواهاش دربیاد مقتدایی دوستت داریم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار