شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۹۹۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۶
برگزاری انتخابات در نظام جمهوری اسلامی نشانگر حاکمیت مردم بر سرنوشت خویش است. یکی از دستاورهای مهم در نظام جمهوری اسلامی برگزاری انتخابات است. باید با مشارکت حداکثری در این انتخابات پاسداشت این میراث بزرگ انقلاب اسلامی باشیم.
حسین برون مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اهواز   با اعلام حمایت از کاندیداتوری آیت الله موسوی جزایری گفت: برگزاری انتخابات در نظام جمهوری اسلامی نشانگر حاکمیت مردم بر سرنوشت خویش است. یکی از دستاورهای مهم در نظام جمهوری اسلامی برگزاری انتخابات است. باید با مشارکت حداکثری در این انتخابات پاسداشت این میراث بزرگ انقلاب اسلامی باشیم.

برون  گفت: در این میان انتخابات مجلس خبرگان رهبری از انجاییکه نامزدهایی در معرض رای و قضاوت مردم قرار می گیرند که می بایست علاوه بر شایستگی و صلاحیت های لازم ، از پشتوانه اجتهاد و فقهی نیز برخوددار باشند. دفاع و صیانت از رهبری نظام بر عهده این مجلس گذاشته شده است و به همین دلیل باید مردم در انتخاب اعضای آن به مراجع مورد تایید نظام نگاه کنند و توصیه های انان مبنی بر معرفی نمایندگان اصلح توجه کنند.


وی بیان داشت: آیت الله موسوی جزایری از موفق ترین نمایندگان ولی فقیه در کشور هستند. ایشان از همه آزمون های سخت در عرصه های مختلف در استان خوزستان سربلند بیرون آمده اند. در عرصه دفاع از میهن اسلامی سرآمد و پیشتاز بودند. اکنون نیز در عرصه های فرهنگی ، سیاسی و اجتماعی نیز ابتکارات و اقدامات منحصر به فردی را به سرانجام رسانده اند. همه ما وظیفه داریم با رای بالا از ایشان قدرشناس زحمات طاقت فرسایش باشیم. از آنجایی که نقطه قوت نظام جمهوری اسلامی مبحث ولی فقیه است حمایت از افرادی که در تبعیت از معظم له پیشقدم هستند وظیفه شرعی و انقلابی ماست. این مهم با رای دادن به شخصیت هایی همچون آیت الله موسوی جزایری میسور می شود.


 مدیرعامل سازمان آرامستان های شهرداری اهواز  بیان داشت: آیت الله موسوی جزایری دارای یک اصالت تاریخی دینی است و نقش حساس ایشان در عرصه های مختلف استان خوزستان بر همگان مشهود است. ایشان زعیم حوزه های علمیه استان خوزستان هستند و با پرورش طلاب علوم دینی گام مهمی در ترویج و بسط مذهب شیعی در استان و تربیت نیروهای متعهد و حزب الهی داشتند.

comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
comment
comment
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۷
comment
0
0
comment فقط شخص آیت الله جزایری
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار