شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۹۹۲۷
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۲:۵۶
فرماندار شهرستان اهواز:
فرماندار شهرستان اهواز تصریح کرد: به همه شهروندان اهواز توصیه می کنم حضور در شعب اخذ رای به ساعات پایانی روز موکول نکنند و در ساعات اولیه صبح اقدام به رای دادن بکنند. در هر صندوق اخذ رای 15 نفر عوامل اجرایی کار رای گیری را بر عهده دارند.
اسماعیل ارزانی بیرگانی فرماندار شهرستان اهواز از رقابت 85 کاندیدای پنجمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه اهواز، باوی، حمیدیه و کارون خبر داد.15 نفر از کاندیداها انصراف خود را به فرمانداری اهواز ارسال کردند.

فرماندار مرکز حوزه انتخابیه اهواز گفت: 476 شعبه اخذ رای از راس ساعت 8 صبح جمعه پنجم اسفندماه سال جاری فعالیت خود را آغاز خواهندکرد. 15 هزار عوامل اجرایی در بخش های مختلف اجرایی ، انتظامی و نظارتی مسئولیت اجرای فرآیند انتخابات پنجمین دوره مجلس شورای اسلامی را بر عهده دارند.

ارزانی بیرگانی تصریح کرد: انتخابات از ساعت 8 صبح به مدت 10 ساعت ادامه دارد. تمدید آن بر عهده ستاد انتخابات کشور مستقر در وزارت کشور است.رای دهندگان باید زمان مراجعه به شعب اخذ رای شناسنامه و کارت ملی متعلق به خود را همراه داشته باشند.

فرماندار شهرستان اهواز تصریح کرد: به همه شهروندان اهواز توصیه می کنم حضور در شعب اخذ رای را به ساعات پایانی روز موکول نکنند و در ساعات اولیه صبح اقدام به رای دادن بکنند. در هر صندوق  اخذ رای 15 نفر عوامل اجرایی کار رای گیری را بر عهده دارند.

ارزانی بیرگانی افزود: در هر سه شعبه اخذ رای میتواند یک نماینده کاندیدا حضور داشته باشند و بدون دخالت در فرآیند انتخابات ، تنها نظاره گر باشد.

فرماندار مرکز حوزه انتخابیه اهواز ادامه داد: مسئولان انتظامی و امنیتی اهواز در آماده باش کامل به سر می برند و با هرگونه تخلفات و اقدامات غیرقانونی درشعب اخذ رای برخورد قانونی خواهند کرد.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد نتایج اخذ رای در دو انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی تا عصر روز شنبه در رسانه ها انتشار یابد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار