شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۹۹۲۸
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۶:۰۵
ا یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی برشمرد و گفت:در نظام اسلامی آرای مردم به عنوان حق الناس مورد احترام بوده و در سرنوشت کشور اثر گذار می باشند.
نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز اقشار مختلف مردم این استان را به حضور حماسی و پرشور در انتخابات هفتم اسفند ماه دعوت کرد.

آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری عصر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در شوش افزود:یکی از نعمت هایی که خداوند متعال به این انقلاب عطا کرده نعمت انتخابات است.

وی انتخابات را یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی برشمرد و گفت:در نظام اسلامی آرای مردم به عنوان حق الناس مورد احترام بوده و در سرنوشت کشور اثر گذار می باشند.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان افزود:مردم در انتخاب آزاد هستند و سرنوشت خود و کشور را رقم می زنند و کسی نمی تواند به مردم تکلیف کند که به چه فردی رای بدهند و این یک نعمت الهی است که باید قدر آنرا دانست.

امام جمعه اهواز مردم همیشه در صحنه استان خوزستان را که همواره در صحنه های مختلف انقلاب و هشت سال دفاع مقدس پیشتاز بوده اند به حضور حماسی در انتخابات هفتم اسفند ماه دعوت کرد و گفت:این دوره از انتخابات از حساسیت و اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و هر چه تعداد آرای بیشتری به صندوق ها ریخته شود اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف جهانی تقویت شده و دشمنان نظام را مایوس خواهد کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار