اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۲۹۹۹۰
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۵
اینک نوبت منتخبان ملت در مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری است که با خدمت صادقانه و تحکیم پایه های جمهوری اسلامی و حرکت در مسیر ولایت و مقابله با دشمنان ایران اسلامی، دین خویش را به خوزستان قهرمان و ملت ایران اداء نمایند.
آیت‌الله عباس کعبی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در بیانیه‌ای از مشارکت مردم استان در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، در متن این بیانیه آمده است:


« بسم الله الرحمن الرحیم

قال الله تعالی: إِنَّ الَّذِينَ يُبَايِعُونَكَ إِنَّمَا يُبَايِعُونَ اللَّهَ يَدُ اللَّهِ فَوْقَ أَيْدِيهِمْ

درود و سلام خدا بر مردم ولایتمدار و شهید پرور خوزستان که با حضور در صحنه و حماسه آفرینی در 7 اسفند 94، گامی بلند در مسیر استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی و پیشرفت و عدالت برداشتید و با عزم راسخ خویش و رأی قاطع خود باعث افزایش اعتبار و اقتدار و عزت ملی شدید و دشمنان اسلام و ایران را مأیوس نمودید.

رأی خوزستانی ها در مجلس خبرگان رهبری، رأی به ولایت و وحدت و رأی به پیشرفت و معیشت و عدالت عزت و اقتدار و گامی در جهت رشد و تعالی و شکوفایی و حل معضلات استان است. اینک نوبت منتخبان ملت در مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری است که با خدمت صادقانه و تحکیم پایه های جمهوری اسلامی و حرکت در مسیر ولایت و مقابله با دشمنان ایران اسلامی، دین خویش را به خوزستان قهرمان و ملت ایران اداء نمایند.

اینجانب با سپاس به درگاه احدیت، و تشکر از رأی قاطع و حماسه ساز همه خوزستانی ها که در واقع تجدید بیعت با امام و شهداء است، این حماسه بزرگ را به محضر رهبری حکیم و فرزانه و عموم ملت بزرگ ایران اسلامی و همه خوزستانی ها که با غیرت خوزستانی، همت ملی و روحیه انقلابی، ولایتمداری، انسجام و برادری و همدلی و همزبانی و مشارکت حداکثری، برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی و افتخارات خوزستان را آفریدند، تبریک و تهنیت عرضه می نمایم. همچنین بر خویش فرض می دانم از مساعی و تلاش تمامی ذست اندرکاران این حماسه عظیم به ویژه اعضای محترم هیات‌های نظارت،اجرایی، بازرسی، نیروهای عزیز انتظامی و نظامی، صداوسیمای مرکز خوزستان، خبرگزاری ها و اصحاب رسانه و مطبوعات و تمامی دستگاه‌های اجرایی تقدیر و تشکر نمایم.

از خداوند متعال مسألت می نمایم که همه ما را قدردان نعمت اسلام و مکتب اهل بیت(ع) و نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه و امام و شهدا قرار دهد و طول عمر با عزّت به رهبر عزیز و فرزانه مان عنایت فرمایند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار