شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۰۱۵۶
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۲
وی گفت: برخی از مدیران غیربومی بخصوص در پتروشیمی ها در هتل ها اقامت دائم دارند و هزینه های سنگینی را برای اقامت خود به شرکت های مربوطه تحمیل می کنند و بسیاری از این مدیران نیز به صورت پروازی در این استان استخدام شده اند.
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که شورای رهبری جامعیت قانونی ندارد گفت: شورای رهبری به هیچ عنوان مبنای شرعی ندارد اما رهبر در زمان مقتضی می تواند با اطرافیان مورد اعتماد خود مشورت و در زمان تصمیم گیری به تنهایی تصمیم بگیرد.

به گزارش ایرنا آیت الله محسن حیدری روز یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه خوزستان در محل خانه مطبوعات استان اظهار کرد: بحث استمرار و بقای رهبری و پشتیبانی از مشروعیت رهبری و ولایت فقیه تا زمانی که رهبر شرایط لازم را را برای هدایت کشور داشته باشد از دیگر رسالت های مجلس خبرگان رهبری است اما اگر رهبر هریک از شرایط لازم را نداشته باشد مشروعیت خود را از دست می دهد.


وی افزود:برخی از راهبردهای انقلاب اسلامی از سوی برخی افراد در موارد خاصی مورد غفلت قرار می گیرد اما علمای کشور بخصوص نمایندگان خبرگان رهبری همواره تذکرهای لازم را به این افراد داده و رهبر معظم انقلاب نیز تذکرهای لازم را به صورت مستمر می دهند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که آنهایی که همواره بحث شورای رهبری را مطرح می کنند منویات و تفکرات سیاسی خود را دارند افزود: رهبرمعظم انقلاب نیز ظرفیت هایی دارد اما نمی تواند اعجاز کند و با تمام کارآمدی و دانش خود نمی تواند دیگران را به اجبار وادار کند که راهبردهای نظام را عملی کنند.

وی با بیان این که نگاه قومیتی به انتخابات و انتصابات را به شدت ردمی کنم گفت: انتخابات و انتصابات در استان باید براساس شایسته سالاری صورت گیرد و جلوگیری از فعالیت هر مدیر و شخصی به دلیل قومیت خاص رد می کنم و باید از این تبعیض جلوگیری شود.

آیت الله حیدری با بیان این که باوجود مدیران توانمند در استان نباید مدیران غیربومی را جایگزین آنها کرد گفت: در زمان حاضر در هر قومیتی افراد کارآمد و ناکارآمد وجود دارد اما انتصاب ها باید بر اساس توانایی ، تخصص و شایسته سالاری صورت گیرد.

وی به جذب برخی از مدیران غیربومی در استان اشاره کرد و گفت: برخی از مدیران غیربومی بخصوص در پتروشیمی ها در هتل ها اقامت دائم دارند و هزینه های سنگینی را برای اقامت خود به شرکت های مربوطه تحمیل می کنند و بسیاری از این مدیران نیز به صورت پروازی در این استان استخدام شده اند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری خرید و فروش رای در زمان انتخابات را از هر نظر حرام دانست و گفت: خرید و فروش آرا اعتماد مردم را نسبت به نهادهایی که ساختار نظام را تشکیل می دهند ضعیف می کند و یک جنایت ملی محسوب می شود.

وی با رد هرگونه حمایت ازنامزدهای به دور دوم راه یافته خوزستان برای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: شاید صحبت هایی در خصوص حمایت اینجانب از نامزد خاصی مطرح شود اما از هیچ نامزد، جریان و حزب سیاسی در استان حمایت نخواهم کرد.

نشست خبری آیت الله محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اصحاب رسانه خوزستان در محل خانه مطبوعات استان برگزار شد.

این نخستین نشست خبری آیت الله حیدری پس از انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و راهیابی مجدد وی به مجلس خبرگان رهبری است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار