شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۰۱۶۱
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۲
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با صدور پیامی، ضایعه درگذشت محمد احمدی، دانشجوی رشته پزشکی دانشگاه در سانحه رانندگی را به خانواده ایشان، اساتید، دانشجویان و پرسنل دانشگاه تسلیت گفت

دکتر اسماعیل ایدنی رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با صدور پیامی، ضایعه درگذشت جوان ناکام محمد احمدی، دانشجوی رشته پزشکی دانشگاه در سانحه رانندگی را به خانواده ایشان، اساتید، دانشجویان و پرسنل دانشگاه تسلیت گفت. متن این پیام به شرح زیر است:


هوالباقي

"انالله و اناالیه راجعون"

«و هر از گاه در گذر بی صدای ثانیه های دنیای فانی، جرس کاروان از رحیل مسافری خبر می دهد که در سکونی، آغازی بی پایان را می سراید»...

حادثه ناگهانی، اندوهناک و تاسف برانگیز درگذشت آقای محمد احمدی از دانشجویان رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در سانحه رانندگی در روز گذشته، موجی سهمگین از غم و اندوه را با خود به ساحل قلوب تک تک اعضاء جامعه دانشگاهی علوم پزشکی جندی شاپور اهواز آورد.

غم از دست دادن این جوان برومند و نخبه، مصیبت دردناکی است که بار دیگر لزوم توجه هر چه بیشتر به اعمال دقت وافر به مبحث و مسائل درگیر در پدیده رانندگی در جاده های استان را به مردم و مسئولین گوشزد می کند، چراکه علیرغم تلاشها و زحمات صورت گرفته در این راستا، اما همچنان رخداد سوانح و حوادث ترافیکی بعنوان دومین عامل مرگ و میر در کشور و استان، سبب ساز اتلاف معنادار عمر مردم و افزایش عمر از دست رفته در کشور می گردد.

مسلما" در قبال این ضایعه دردناک، جز راضی شدن به رضای قادر متعال و سر تسليم فرود آوردن در برابر مشيت ایزد منان و توسل به آيه مباركه ”ارجعی الی ربک الراضیه المرضیه”، در مسيري ديگر، نميتوان آرامش را براي روح و روان بازماندگان به معنا درآورد و مرهمي براي زخم عمیق نشسته بر ديوار دلشان يافت.

اينجانب به  نوبه خود، مصیبت درگذشت جوان عزیز، مرحوم محمد احمدی را حضور خانواده آن عزیز از دست رفته خصوصا" والدین گرانقدرش و همچنین به دانشجویان عزیز به ویژه هم دوره ای های آن مرحوم و نیز اساتید والامقامش و پرسنل دانشگاه تسليت عرض مي نمايم و از درگاه ايزد منان براي آن سفرکرده، رحمت وافر و براي خانواده و بستگانش، صبر جزيل و شكيبايي وافر خواستارم.
 

دکتر اسماعیل ایدنی
رییس دانشگاه علوم پزشكي جندي شاپور اهواز

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار