شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۰۳۵۸
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۹
معاون بهداشت دانشگاه: اکنون ساختار خوبی برای رسیدن به هدف اصلی بهداشت که ارتقاء سطح سلامت مردم و طول عمر با کیفیت است، ایجاد شده و ما هم اکنون در ابتدای کار هستیم که باید با تلاش مضاعف برای رسیدن به این مهم گام برداریم
چهارشنبه 26 اسفندماه 1394، نشست پایان سال مدیران واحدهای مختلف تابعه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با حضور اعضاء هیئت رئیسه و مدیران سطوح مختلف به دعوت رئیس دانشگاه در محل تالار شهداء برگزار گردید. 
 
دکتر شکرالله سلمان زاده معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در این نشست با اشاره به اجرای موفقیت آمیز برنامه تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت در دانشگاه که باعث سرآمدی دانشگاه نسبت به سایر دانشگاه های علوم پزشکی کشور شد، گفت: درحوزه بهداشت در کنار ماموریتهای جاری و جدید، مواجهه با بحرانها و اپیدمی ها از معضلاتی بود که معاونت بهداشتی به خوبی با آنها روبرو شد.

وی با بیان اینکه کنترل اپیدمی التور به گونه ای صورت گرفت که این بیماری به کشورهای مجاور منتقل نشد و در بازدیدهای انجام شده توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این زمینه، معاونت بهداشت دانشگاه مورد تقدیر قرار گرفت، گفت: در اپیدمی آنفولانزا همزمان با گردهمآیی هایی بزرگ همچون اربعین حسینی اقدام مناسب مراقبین مرزی علاوه بر کنترل، کشف و گزارش دهی سریع مانع از شیوع بیماری در کل کشور شد.

معاون بهداشت دانشگاه تصریح کرد: اکنون ساختار خوبی برای رسیدن به هدف اصلی بهداشت که ارتقاء سطح سلامت مردم و طول عمر با کیفیت است، ایجاد شده و ما هم اکنون در ابتدای کار هستیم که باید با تلاش مضاعف برای رسیدن به این مهم گام بر داریم.


وی در پایان خواستار اعمال نظارت بیشتر مدیران شبکه های بهداشتی برای ایجاد اقدامات لازم در راستای تامین سلامت عموم مردم در ایام تعطیلات نوروز شد
نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار