اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۰۴۲۷
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۴
حاشیه هایی از اولین نشست شورای اداری خوزستان
اولین شورای اداری در سال جدید که با حضور سخنگوی دولت برگزار شد، با استقبال بی نظیر مدیران خوزستان روبرو شد و از همان ابتدای مراسم تمامی صندلی های سالن شهید هاشمی پر شده بود.
شوشان: اولین شورای اداری در سال جدید که با حضور سخنگوی دولت برگزار شد، با استقبال بی نظیر مدیران خوزستان روبرو شد و از همان ابتدای مراسم تمامی صندلی های سالن شهید هاشمی پر شده بود.

* دیده بوسی و تبریک عید قبل از شروع و در لحظات اولیه مراسم همهمه ای ایجاد کرده بود که استاندار به حاضرین تذکر داد تا مدیران تبریکات نوروزی را به بعد از جلسه موکول کرده و سکوت رعایت شود .

 *استاندار خوزستان رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی را قلب و مغز برنامه ریزی کشور دانست و گفت: حضور نوبخت در اولین روز کاری در خوزستان به برکت شهدا و رزمندگان عزیز حاصل شده است.

 * عبدالحسن مقتدایی گفت: سخنگوی دولت جوانی خود را در دوران جنگ و در لشکر 25 کربلا طی کرده است.

 * شهردار اهواز که کمی پس از شروع جلسه وارد سالن شد ، با متانت همیشگی به دلیل کمبود جا در محل مخصوص خبرنگاران نشست. سید خلف موسوی از جمله رسانه ای ترین مدیران خوزستان است.

 *معاون رئیس جمهور که به دلیل شعار دادن عده ای در محل یادمان شهدای هویزه، سخنرانی ناتمامی داشت ،در سالن استانداری خوزستان سخنان مبسوط و کاملی را از برنامه های پنج ساله ی آینده ی دولت برای خوزستان ارائه داد.

 *اولین شورای اداری استان خوزستان از صداو سیمای مرکز خوزستان به صورت زنده پخش شد.

 * استاندار خوزستان با اشاره به هماهنگی های موجود بین مسئولین اظهار داشت: با وجود بیشترین برخوردهای سیاسی بین نمایندگان مجلس در دوره ی قبل درخوزستان ، وقتی پای منافع مردم به میان می آید تمامی 18 نماینده در راستای احقاق حقق مردم گام برمی دارند و این تصور ایجاد می شود که خوزستان دارای 19 نماینده مجلس در و 19 استاندار است.

 *سخنگوی دولت استاندار خوزستان را توانا دانست و اظهار داشت: به دلیل شایستگی مدیر ارشد اجرایی خوزستان ، این استان قابلیت این را دارد که در طرح های ملی به عنوان پایلوت عمل کند.

 *سخنگوی دولت همپنین از اختصاص 6 هزار میلیارد تومان اعتبار مرتبط با وزارت نیرو و وزارت کشاورزی به استان خوزستان ،100 میلیارد تومان بودجه احیا و بهبود وضعیت کارون ، 50 میلیارد تومان اعتبار ویژه برای توسعه خرمشهر ،50 میلیارد تومان اعتبار برای اتصال راه آهن خرمشهر به بصره و30 میلیارد تومان اعتبار برای خارج کردن مغروقه ها از اروند خبر داد.

 *نوبخت در اولین جلسه ی شورای اداری خوزستان گفت: با سرمایه گذاری در گردش که نسبت به سرمایه گذاری ثابت کمتر است، می توانیم هر چه سریعتر واحدهای تولیدی نیمه فعال را به فعالیت برسانیم و حداقل می توانیم 5 هزار میلیارد تومان به عنوان یارانه و کمک به تسهیلات ارزان قیمت در اختیار واحدهای تولیدی قرار دهیم.

 *سخنگوی دولت تدبیر و امید از آب، محیط زیست و صندوق بازنشستگی به عنوان سه اولویت مهم برنامه کاری دولت یازدهم نام برد و گفت:این بخش ها در برنامه پنج ساله آینده در اولویت قرار داده شده اند و برنامه ریزی مناسبی برای این سه بخش در نظر گرفته شده است. در عین حال معاون رئیس جمهور اظهار داشت ماه آینده نیز در شورای اداری استان خوزستان حضور خواهد یافت .













comment
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
انتشار یافته: ۸
comment
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۸
comment
0
3
comment شوشان نصف عكسا مال شوراي اداري قبله
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۸
comment
1
2
comment در عكس يكي مانده به آخر سيد خلف موسوي رديف اول نشسته چطور در خبر درج شده در جايگاه خبرنگاران!!!!؟؟؟؟
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۹
comment
1
1
comment دوست عزيز مثل اينكه سيدخلف رو تا الان نديدي اصلا تو عكسها نيست
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۹
comment
1
1
comment عكس ها را اصلاح كردن
پاسخ ها
comment
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۱
comment
comment ههههههه،جواب قانع کننده ای بود!!!!!!!!
comment
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۰
comment
0
1
comment شوشان خواهشن مسله را جواب بدید؟؟؟؟؟اگر دکتر نوبخت تعریف از مقتدایی داد، پس چرا پایین ترین بودجه را به خوزستان اختصاص داد؟؟؟؟؟؟؟؟
comment
دغدغه مند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۰
comment
0
0
comment جناب شوشان واقعا ‍‍خش زنده و مستقیم یک شورای اداری محلی از یک شبکه که روی ماهواره است چه ضرورت و اهمیتی دارد؟!! آیا همین تبلیغ انتخاباتی نیست؟!! منظور و مقصود از این کار چیست؟ !!!آیا اگر حرفی خلاف سیاست های رسانه در این ‍خش زنده و مستقیم زده شده چه کسی باید مانع شود؟ بینی و بین الله این رسانه مگر زیرنظر ولایت نیست ‍‍بس چرا به حراج دولت گذاشته می شود دولتی که از دادن بودجه همیشگی امتناع کرده؟!!!!
comment
دغدغه مند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
comment
0
0
comment پس چرا کامنت ديروزم رو منتشر نمي کنيد؟ حرف حقي نيست؟ لطفا سخنگوي افراد نباشيد. اگر حرفي که زدم ديگران براش جواب دارند منتشر کنيد تا جواب دهند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار