اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۰۴۶۳
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۱
انسجام بین اصلاح طلبان خوزستان قابل قبول است/ رای سیاسی مردم تحولات مثبت در خوزستان را سرعت می بخشد
فعالین سیاسی و مدیران اجرایی اصلاح طلب خوزستان در ادامه ی فعالیت های خود...
شوشان: فعالین سیاسی و مدیران اجرایی اصلاح طلب خوزستان در ادامه ی فعالیت های خود و در آغازین روزهای سال 1395 به گرد هم جمع شدند و در خصوص مسائل سیاسی ، اقتصادی و اجتماعی استان خوزستان به مشورت نشستند و چشم انداز پیش روی استان را مورد بحث و بررسی قرار دادند . 

در این نشست که در دفتر بنیاد خوزستان شناسی برگزار شد ،دكتر بخشنده معاون و قائم مقام وزير جهاد كشاورزي و دكتر احمد ميدري معاون تعاون وزارت كار و امور اجتماعي گزارشي از وضعيت اقتصادي و اجتماعي كشور در دولت دکتر روحاني و چشم اندازي از وضعيت کشور در سال ٩٥ ارائه کردند.

همچنين سه كانديداي ائتلاف اصلاح طلبان همایون یوسفی ، مهندس جواد كاظم نسب و دكتر علی ساري نیز در این هم اندیشی حضور داشتند و ديدگاه هاي خود را در خصوص ضرورت ایجاد اشتغال در استان و گسترش فعاليتهاي تولیدي در خوزستان مطرح کردند.

در عین حال دكتر روزبه كردوني مديركل آسیب های اجتماعی وزارت رفاه، جاسم شديدزاده و دكتر كيانوش راد نمایندگان اهواز در مجلس ششم، دكتر غلامرضا شريعتي ، ابراهيم عامري ، سيد جابر موسوي ، مهندس فضيلت پور ، دكترصفايي مقدم ، محمدرضا شجاعي ، فريد ممبيني ، توفيق ساکي، قاسم عموري و جمعي ديگر از مسولان سياسي و اجرايي نیز در این نشست حاضر بودند وبه دیدگاه های خود در خصوص مسائل استان خوزستان پرداختند.

جاسم شدید زاده در گفت و گو با شوشان در باره ی نشست هم اندیشی فعالین سیاسی و مدیران اجرایی اصلاح طلبان خوزستان گفت:در این گردهمایی هم اندیشی ، ابتدا گزارشي از وضعيت اقتصادي كشور در سال 94 ارائه شد ، سپس چشم انداز اقتصادی سال آینده مورد بررسی قرار گرفت. 
نماینده ی مجلس ششم اظهار کرد: با آمار و ارقامی که دوستان ارائه کردند ، مشخص شد در 6 ماهه ی اول سال احتمال وقوع تحولی جدید در اقتصاد ملی کم است مگر اینکه قیمت های بین المللی نفت افزایش پیدا کند .ولی در 6 ماهه ی دوم سال اقدامات صورت گرفته در کشور پس از برجام، نتایج خود را نشان می دهند و شاهد تحولات اقتصادی خوبی در کشور خواهیم بود. 

وی این نوع نشست ها را که با حضور کاندیداهای اصلاح طلب برگزار می شود ،مثبت ارزیابی کرد و خاطر نشان ساخت: با شفاف مطرح شدن چشم انداز سال 95 ، کاندیداها می توانند با تحلیلی درست و واقعی از شرایط امروز و فردای کشور ،وعده های انتخاباتی خود را به صورتی ارائه دهند تا توانایی برآورده کردن آنها را داشته باشند.

شدید زاده با اظهار اینکه کاندیداها باید هماهنگ با شرایط موجود صحبت کنند ، اضافه کرد: برگزاری چنین نشست هایی به ارائه ی تحلیل های منطقی و تصمیم گیری های درست کمک می کند و راه توسعه در استان خوزستان را هموار می کند . 

وی با تاکید بر اینکه چنین نشست هایی باید توسعه یافته و به افکار عمومی نیز کشیده شود، اظهارکرد:آروز می کنم مردم خوزستان را در جریان وقایعی که در نشست های هم اندیشی سیاسی اصلاح طلبان اتفاق می افتد ، قرار گیرند تا امیدواری در مردم نسبت به استان و کشور بیشتر شود.

شدید زاده انسجام بین اصلاح طلبان خوزستان را قابل قبول دانست و تصریح کرد: هر چه به دور دوم انتخابات نزدیکتر می شویم این انسجام افزایش پیدا می کند و باید در نظر داشته باشیم با توجه به بافت قومی ،قبیله ای در خوزستان ، چیزی که باید روی آن سرمایه گذاری کنیم دادن" رای سیاسی" از سوی مردم است . 

این فعال سیاسی اصلاح طلب بر لزوم دادن رای سیاسی مردم در انتخابات دومین مرحله ی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد و گفت: با افزایش آگاهی های سیاسی ،باید مردم را فراتر از بحث های قومی به طرف یک جریان سیاسی منظم و هدف دار داخلی تشویق کنیم تا در آینده شاهد تحولات مثبتی در استان خوزستان باشیم . 

انتخابات مجلس در دوره ی اول و در برخی شهرهای خوزستان در حالی به دور دوم کشیده شد که در اهواز، بهبهان ، ماهشهر ، آبادان و ایذه نمایندگان اصلاح طلب برای رسیدن به بهارستان با اصول گرایان و افراد مستقل به رقابت خواهند پرداخت و اصلاح طلبان خوزستان در صدد هستند تا در دهم اردیبهشت ماه و با تلاشی مضاعف کاندیداهای مورد حمایت لیست امید را به مجلس بفرستند تا مجلس شورای اسلامی بیش از گذشته با سیاستهای دولت تدبیر و امید هماهنگ و همراه شود .




نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار