شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۰۴۶۵
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵
دکتر منصور آرزومند مشاور رئیس دانشگاه و رئيس اداره بازرسي، ارزيابي عملكرد و پاسخگوئي به شكايات دانشگاه از پایگاههای اورژانس شهرستانهاي ماهشهر و هنديجان بازدید کرد.
 در ادامه بازديدهاي طرح سلامت نوروزی اعضاء هيئت رئيسه دانشگاه علوم پزشكي جندي شاپور اهواز از مراكز بهداشتي و درماني ارائه دهنده خدمت، دکتر منصور آرزومند مشاور رئیس دانشگاه و رئيس اداره بازرسي، ارزيابي عملكرد و پاسخگوئي به شكايات دانشگاه از پایگاههای اورژانس شهرستانهاي ماهشهر و هنديجان بازدید کرد.

مشاور رئيس دانشگاه در سفر به اين دو شهرستان، آمادگي نيروهاي عملياتي اورژانس شهرستان هاي ماهشهر و هنديجان در رسيدگي به درخواستهاي امدادي واصله به ويژه در خصوص تصادفات جاده اي را مورد نظارت و ارزيابي مستقيم خود قرار داد.

آرزومند ضمن تبريك سال نو و خوش آمدگوئي به ميهمانان نوروزي به ويژه كاروان هاي راهيان نور، خوزستان را مقصدي بسيار جذاب و خوش آب و هوا براي مسافران نوروزي دانست كه هر ساله با نزديك شدن به انتهاي سال حجم بالايي از ميهمانان نوروزي از اقصي نقاط كشور به اين استان وارد مي شوند.

رئيس اداره بازرسي، ارزيابي عملكرد و پاسخگوئي به شكايات دانشگاه افزود: طبعأ با ورود حجم بالاي مسافران در نوروز تلاش دستگاههاي اجرايي خدمت رسان مختلف استان از جمله دانشگاه علوم پزشكي جندي شاپور اهواز به عنوان متولي حوزه سلامت بخش اعظمي از خوزستان به منظور ارتقاء سطح كمي و كيفي ارائه خدمات بهداشتي و درماني به مردم و مسافران افزايش قابل توجهي پيدا مي كند.

وي با اشاره به تشكيل جلسات هماهنگي آماده باش براي نوروز در اسفندماه و مصوب شدن اعمال نظارت سه لايه اي بر عملكرد مراكز بهداشتي و درماني تابعه دانشكاه در شهرهاي مختلف بيان نمود: از ٢٧ اسفندماه نظارت هاي سه لايه اي دانشگاه علوم پزشكي جندي شاپور اهواز بر عملكرد مراكز زيرمجموعه به منظور افزايش كيفيت خدمت رساني و برطرف سازي كمبودها و نقائص احتمالي آغاز شده است كه لايه دوم اين نظارت ها برعهده اداره بازرسي، ارزيابي عملكرد و پاسخگوئي به شكايات دانشگاه نهاده شده است كه در ادامه اين بازديدهاي نظارتي، امروز از پايگاه هاي اورژانس شهرستانهاي ماهشهر و هنديجان بازديد بعمل آمد.

آرزومند وضعيت آمادگي و توان خدمتگزاري پايگاه هاي اورژانس ماهشهر و هنديجان را مطلوب ارزيابي نمود و با توجه به گزارشات پرسنل پايگاه هاي اورژانس در خصوص اعزام هاي عملياتي صورت گرفته تاكنون اذعان داشت: خوشبختانه براساس گزارش ها، تاكنون آمار تصادفات جاده اي در محور خروجي خوزستان به سمت استان بوشهر كاهش قابل ملاحظه اي نسبت به سنوات گذشته داشته است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار