شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۰۵۶۴
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به لزوم افزایش پایگاه های کوهستانی و ساحلی و افزایش تجهیزات امداد هوایی، گفت: خوزستان به 18 پایگاه امداد و نجات کوهستان و دریا و جاده نیازمند است.

دکتر علی خدادادی در بازدید از اکیپ‌های نوروزی جوانان و پایگاه‌های بین‌شهری امداد و نجات جاده‌ای جمعیت هلال احمر هندیجان اظهار کرد: وجود 2 میلیون و 500 نفر جوان، پتانسیل بالقوه‌ای در استان خوزستان است که باید بتوانیم آنان را سازمان‌دهی کرده و از خدمات این قشر فعال نهایت استفاده را ببریم.

وی بیان کرد: اصول اساسی جمعیت هلال احمر و عدم وابستگی سیاسی و جناحی می‌تواند زمینه‌ساز بسیار خوبی برای رشد، توسعه و تاثیرگذاری جوانان در تمامی حوزه‌های کشور باشد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان عنوان کرد: رفع فرسودگی ناوگان امدادی جمعیت و افزایش امکانات امدادی، امسال در دستور کار جمعیت هلال احمر قرار گرفته است و تا جایی که بودجه جاری و درآمدهای داخلی اجازه دهند، اقدامات اساسی را در این زمینه انجام خواهیم داد.

وی افزود: افزایش پایگاه‌های کوهستانی و ساحلی با توجه به این‌که همه ساله در زمینه مبحث نجات غریق اول یا دوم هستیم و با افزایش تجهیزات به ویژه تجهیزات امداد هوایی که امکانات لازم را دارا هستیم، در دستور کار قرار گرفته است؛ در حال حاضر در استان خوزستان به 18 پایگاه امداد و نجات کوهستان و دریا و جاده نیازمند هستیم و در این راستا برآورد هزینه شده و با تامین اعتبار نسبت به این مسائل اقدام می‌شود.

خدادادی گفت: هلال احمر هندیجان برای توسعه فعالیت‌های جوانان از پتانسیل بسیار بالای برخوردار است.

وی تصریح کرد: با توجه به سواحل عظیم دریایی و فضای بسیار مناسبی که هلال احمر هندیجان دارد، می‌تواند با پشتیبانی ما در سطح استان جوانان زیادی را جهت کارهای امدادی وعام‌المنفعه جذب کند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار