اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۰۸۷۹
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۹
شوشان: مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: در طرح ملی فرشتگان رحمت در ایام نوروز، 7 هزار سبد حمایتی بین نیازمندان خوزستانی توزیع شد.

دکتر علی خدادادی با اشاره به مشارکت خیرین و داوطلبان جمعیت هلال احمر برای تامین نیازمندی­های خانواده­های محروم اظهار کرد: در اجرای این طرح، 7 هزار سبد غذایی، بهداشتی و کالا با ارزش ریالی 7 میلیارد رایل شامل برنج، روغن، حبوبات، مرغ، ماکارونی، انواع کنسروجات،گوشت، پوشاک، کیف و کفش و مواد شوینده بین نیازمندان شهرها و روستاهای استان توزیع شده است.

وی افزود: حوزه معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمر استان خوزستان با تأسی از سیره امیرالمومنین حضرت علی و ائمه معصومین(علیهم السلام) در ایام نوروز باستانی، با اهدای سبدهای بهداشتی، غذایی و کالا، به بیش از 28 هزار فرد نیازمند، معلول، سالمند، زندانی و ازکارافتاده خدمت رسانی کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان تصریح کرد: در طول سال طرح های بشردوستانه ای از قبیل فرشتگان رحمت، همای رحمت و پروژه‌های داوطلبی و حمایتی به مناسبت‌های مختلف توسط خیران و داوطلبان جمعیت هلال احمر انجام می گیرد که خیران و نیکوکاران خوزستانی می توانند با شرکت در این امور خداپسندانه، هلال احمر را یاری کنند تا در طول سال در راستای رفع نیاز مردم نیازمند، قدم های مؤثر و بلندی برداشته شود.

دکتر خدادادی با بیان اینکه بیش از 1200 داوطلب و کارمند هلال احمر استان در 140 خانه داوطلب به منظور جمع­آوری کمک­های نقدی و غیر نقدی هموطنان مشارکت کردند، گفت: جمعیت هلال احمر در این امر خداپسندانه حلقه اتصال بین توان توانمندان و نیاز نیازمندان است و با ساماندهی در جمع­ آوری کمک­های مردمی و بسته­بندی و توزیع این اقلام و برپایی چادرهای دریافت کمک­های مردمی گامی در جهت ارائه خدمات اجتماعی و دستگیری از نیازمندان بر می­دارند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار