شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۱۰۳۶
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸
رئیس خانه ترانه آبادان از برگزاری جلسات این مجموعه همانند سال‌های گذشته در اولین روز هر هفته خبر داد و گفت: در حال حاضر یکصد نفر به عضویت این خانه در آمده‌اند.

میلاد اتنا با اشاره به سابقه شکل‌گیری خانه ترانه آبادان اظهار کرد: خانه ترانه آبادان از سال 89 به صورت غیررسمی فعالیت خود را آغاز کرد، ولی این فعالیت از سال 91 با همکاری حوزه هنری به صورت رسمی دنبال شد.

وی اضافه کرد: خانه ترانه آبادان تا به امروز یکصد عضو را جذب کرده است و جلسات هفتگی آن با حضور 20 تا 30 عضو فعال برگزار می‌شود.

رئیس خانه ترانه آبادان با اشاره به اینکه جلسات این خانه در سال جدید نیز همانند سالیان گذشته در اولین روز هر هفته برگزار می‌شود، عنوان کرد: اولین جلسه رسمی سال 95 ما شنبه همین هفته برگزار شد.

وی ضمن اشاره به این موضوع که علاوه بر شنبه‌ها در برخی از مناسبت‌ها جلسات ویژه خانه ترانه در آبادان شکل می‌گیرد، افزود: برگزاری جلسه‌های نقد، آموزش اصول ترانه‌سرایی، نقد کتاب و ترانه‌های موفق سال، برگزاری کارگاه ترانه و نقد آثار موسیقی کشور از جمله موضوعاتی هستند که در خانه ترانه آبادان دنبال می‌شود.

اتنا ادامه داد: آبادان از معدود شهرهایی در کشور به شمار می‌‎رود که خانه ترانه فعال دارد، همچنین حضور در جلسات این خانه برای عموم آزاد و رایگان است.

گفتنی است، جلسات خانه ترانه آبادان ساعت 17:30 دقیقه هر شنبه در محل ساختمان شهید رهبر واقع در ایستگاه3 کوی قدس برگزار می‌شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار