اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
آخرین اخبار
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۱۱۴۳
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۹
 ظاهرا حسن روحانی تنها کسی است که می تواند مشکلات تیم ملی را حل کند. 

به گزارش خبرآنلاین؛ مشکلات تیم ملی به اوج خود رسیده است. کارلوس کروش به دنبال آن است که در دولت، از یک نفر برای حل مشکلات تضمین بگیرد. علیرضا منصوریان سرمربی نفت تهران و دوست بسیار نزدیک کارلوس کروش می گوید به او پیشنهاد داده تا سراغ شخص رئیس جمهور برود. منصوریان در این باره می گوید: «کروش دنبال یک راه است. می گوید ما مشکل البسه، کمپ و بازی دوستانه داریم. یک نفر باید به من گارانتی بدهد که این مشکلات را برای تیم ملی ایران حل می کند. او خیلی اذیت شده است. » منصوریان در پاسخ به این سوال که کروش از چه کسی می خواهد تضمین بگیرد، می گوید: «نمی دانم قرار است این گارانتی و تضمین را از چه کسی بگیرد. یک مسئول در ایران باید پیدا شود که به او تضمین بدهد این مشکلات حل شود.» 

اما او چه کسی را به کروش پیشنهاد داد؟ «من گفتم که به ملاقات رئیس جمهور برو و این قول را از آقای روحانی بگیر. رئیس جمهور علاقه وافری به ورزش دارد و من گفتم بهتر است با او خود او حرف بزنی. آقای روحانی به انرژی زیادی که ورزش به جامعه می دهد، اعتقاد دارد. من گفتم شما با معاون رئیس جمهور و وزیر ورزش جلسه بگذار و بعد هم به دیدار شخص رئیس جمهور برو و این قول را از خود ایشان بگیر.»

سرمربی نفت تهران در پاسخ به این سوال که آیا فکر می کنید روحانی با مشغله های فراوانش به کروش وقت بدهد، می گوید: «چرا ندهد؟ ما بعد از اینکه از کره جنوب می آمدیم، هنوز از هواپیما پیاده نشده گفتند که باید به دیدار آقای روحانی برویم. آنموقع ایشان تازه با رای مردم انتخاب شده بود ولی هنوز رسما به عنوان رئیس جمهور کارش را شروع کرد. نزدیک به 4 ساعت کنار ایشان بودیم. رئیس جمهور از صعود تیم ملی لذت برده بود. دقیقا یادم هست اعلام کرد باید به نشاطی که بین مردم و در جامعه ما ایجاد شده، احترام گذاشت. این خودش تنها نقطه امید ما بود. مطمئنا آقای روحانی با کروش دیدار می کند. وزارت ورزش هم باید وارد این ماجرا شود. باید اختلاف نظرهایی که وجود دارد، به خاطر تیم ملی ایران از بین برود.»

نام:
ایمیل:
* نظر:
اینستاگرام شوشان
شوشان تولبار