شوشان تولبار
آخرین اخبار
شوشان تولبار
کد خبر: ۳۱۲
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۱ - ۰۹:۴۹

 

شوشان: مسئول مركز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان با بيان اينكه "اروند" و "هويزه" تاكنون شلوغ‌ترين يادمان‌ها بوده‌اند، گفت: در هفته نخست تعطيلات نوروز تعداد زائران ورودي به يادمان‌ها 2،5 برابر سال گذشته بوده است.

به گزارش شوشان سرهنگ حميد طاهري در گفت‌وگو با ایسنا اظهار كرد:‌ شش يادمان شامل فتح‌المبين و فكه در شهرستان شوش، طلائيه و شهداي هويزه در شهرستان هويزه، شلمچه در شهرستان خرمشهر و اروند در شهرستان آبادان زير نظر سپاه ولي‌عصر(عج) خوزستان هستند و خادمان استاني از 25 بهمن‌ماه در اين يادمان‌ها مستقر شده‌اند.

وي افزود: خادمان كشوري نيز از ابتداي اسفندماه در اين يادمان‌ها حاضر شده‌اند و در حال حاضر يك‌هزار و 200 خادم در اين شش يادمان حضور دارند و به زائران خدمت مي‌كنند. 90 راوي نيز در اين يادمان‌ها مستقرند و 200 راوي اتوبوسي نيز كاروان‌هاي راهيان نور را در مسيرهاي منتهي به يادمان‌ها همراهي مي‌كنند.


طاهري درباره اقدامات انجام شده براي تامين امكانات مورد نياز زائران، تصريح كرد: امسال همه يادمان‌هاي تحت پوشش سپاه بازسازي شده‌اند و در اين زمينه مشكل خاصي وجود ندارد. سرويس‌هاي بهداشتي يادمان اروند نيز كه تاكنون با مشكل مواجه بود به‌تازگي تكميل شده است. همچنين آب شرب در همه يادمان‌ها تامين شده، با اين وجود از زائران تقاضا داريم در مصرف آب شرب صرفه‌جويي كنند و از امكانات موجود در يادمان‌ها به صورت بهينه استفاده كنند.

مسئول مركز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان خاطرنشان كرد: در محل يادمان‌ها نمايشگاه‌هاي كتاب با 30 تا 50 درصد تخفيف ايجاد شده است. به طور متوسط تا روز گذشته 15 تا 18 هزار زائر در يادمان‌هاي دفاع مقدس حاضر شده‌اند.

 


نام:
ایمیل:
* نظر:
شوشان تولبار